5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Hellen

iPhone 4s valt steeds uit met volle batterij

Hallo,
    Ik heb mijn iPhone 4s bijna 2 jaar en wil deze nog langer gebruiken.
    De laatste tijd gaat hij regelmatig onderweg ineens helemaal uit. Als ik hem weer wil aan doen moet hij eerst aan het stroom. Daarna geeft hij weer het percentage batterijen wat hij heeft. Waneer hij dat doet is verschillend: bijna volle batterij, halfvol of bijna leeg, maakt niet uit.
    Het valt me wel op dat ik het thuis met Wi-Fi nooit heb.
    Ik heb gister mijn iPhone terug naar fabrieksinstellingen gezet, heeft niets geholpen.
    hebben meer mensen hier last van? Waar zou het aan kunnen liggen?
    Alvast bedankt!!

Bijdrager
    Sanjeev

De batterij moet vervangen worden… er zijn genoeg 3e partij bedrijven die dit tegen een redelijk tarief vervangen

Bijdrager
    Frank Visser

Wat Sanjeev zegt hoeft niet perse zo te zijn, ik heb het ook gehad met mijn oude 4s,
    Welke software draai je op je 4s? Bij mij ontstond het toen ik de update naar iOS 7 gedaan had, toen ik naar 7.04 ging was het probleem voorbij.

Bijdrager
    Knalmac

Heb p r e c i e s hetzelfde probleem denk inderdaad ook dat de batterij moet worden vervangen..

Bijdrager
    Joffry

Over het algemeen zijn er heel veel problemen met de batterij van de 4S, die deels ook met software te maken hebben. Je moet maar eens kijken bij “Apple Discussions”. Zou bij een toestel van dit prijspeil toch niet mogen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.