4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    lenyonemorething

iPhone 4S valt spontaan uit en wil niet meer aan

Mijn Iphone 4S valt spontaan uit, wil niet meer aan. Doet ook niets meer, opladen lukt niet, met usb aangesloten aan de mac wordt ie ook niet meer erkend door Itunes… Heeft iemand ervaring met dit probleem en/of weet iemand hoe dit op te lossen? Ik heb al een reset geprobeerd uit te voeren, maar ik blijf een zwart beeld houden…

Bijdrager
    csteelooper

Doe eens het volgende: hang de iPhone aan een USB-bron (lader, Mac, PC; dat boeit niet zo veel — Mac/PC is handigst want dan kun je itunes openzetten en kijken of je na de actie respons krijgt) en druk eerst Sleep/Wake voor 3 seconden in. Daarna Sleep/Wake en Home tegelijk voor 10 seconden. Na 10 seconden Sleep/Wake los laten maar Home ingedrukt houden. Als de telefoon nog íets heeft willen doen sta je nu in DFU-modus (dit is waarvoor je eventueel iTunes open kunt zetten; die geeft een melding als het zo is (“iTunes has detected an iPhone in Recovery mode (…)”.

Hierna kun je dan proberen of je de telefoon succesvol kunt herstellen.

Bijdrager
    lenyonemorething

Dank je wel…. maar inmiddels heb ik het een nacht aan de oplader gelegd, een nieuwe reset gedaan en bingo! Hoop dat ie het nu blijft doen!

Bijdrager
    csteelooper

Dan heb je geluk. Je batterij heeft zojuist een ‘deep drain’ doorstaan. Niet echt het beste dat ze mee kunnen maken. Zorg ervoor dat je voorlopig gaat opladen als je rond de 20% zit (let op: de eerste paar keer kán de weergave op je scherm afwijken van het werkelijke percentage; blijf zo rond de 25% en je bent uit de gevarenzone). Na een keer of 5 ‘opletten met laden’ moet je telefoon weer normaal te gebruiken zijn, dus zoals je voorheen altijd gewend was.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.