4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    AppelJuice

iPhone 4s valt ineens uit en gaat niet meer aan

Ik was vanavond gewoon wat aan het doen op de telefoon (facebooken) en ineens wordt het scherm donker en de telefoon is uit.
    Krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, iTunes geeft aan dat de iPhone hersteld met worden.
    Ik heb al verschillende knop combinaties geprobeerd om uit de herstelmodus te komen, zonder resultaat.
    Uiteindelijke maar geprobeerd om daadwerkelijk te herstellen via iTunes maar ook hier keer op op keer geen succes.
    Na enkele minuten komt de melding “iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1601)
    Op deze melding al gegoogeld maar ook geen werkende oplossing kunnen vinden.

Wie o wie heeft de gouden tip of is het helaas over en uit met de telefoon en moet deze terug naar Apple?
    Alle software was origineel dus geen jailbreak, iOS 6.1.3

Bijdrager
    Weerz

Aan/uitknop & home knop indrukken en ingedrukt houden.
    Dan zou hij na ong 20/30s een hard reboot moeten krijgen…hoop dat het werkt

Bijdrager
    nigelllv

ik zou even contact opnemen met, of langsgaan in de apple store.

Bijdrager
    AppelJuice

Deze week is de telefoon door Apple ingenomen, onder consumenten recht garantie. Heb gisteren kosteloos een nieuwe gekregen.
    Volgens mij echt een nieuwe en geen refurbished model omdat een check op het serienummer een productie datum van juni 2013 te China laat zien.
    Of krijgen refurbished toestellen ook een recente productiedatum mee?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.