7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jaapaap

iPhone 4s uit VS

Hallo,

In November komt de iPhone 4s uit zonder abonnement in de VS. Ik vroeg me af of ik deze ook hier kan gebruiken met een sim only abonnement van bijvoorbeeld Vodafone.

Zie: http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s?mco=MjU5MTk4NzE voor meer informatie.
    Moet ik ergens rekening mee houden of kan ik hem zonder jailbreak etc gebruiken?

Bijdrager
    Dustin24

Waarom zou je hem over een maand simlock vrij in de VS kopen, als je hem over twee weken in NL hem ook zonder abonnement kan kopen? OT, ja je kunt de 4S dan gewoon gebruiken met een Vodafone Sim kaart.

Bijdrager
    koenvisser

Je kunt hem nu al unlocked in de VS kopen.;)
    Maar inderdaad, wacht gewoon even tot 28 oktober..

Bijdrager
    gIzMo01

Prijs VS en hier is toch groot verschil?

Bijdrager
    koenvisser

In de VS zitten er nog geen BTW prijzen bij, die krijg je bij aankoop in de desbetreffende staat te horen. En dan heb je nog import kosten hier in Nederland.

Bijdrager
    gIzMo01

import kosten heb ik nog nooit moeten betalen en idd, er komt 11% tax bij (hangt van de staat af waar je hem koopt).

Bijdrager
    Maverick9898

Het kan wat schelen in prijs, niet enorm veel. Maar als je toch in de VS bent is het mooi meegenomen. Moet je even uitrekenen hoeveel precies dat scheelt. Je loopt inderdaad wel het risico dat ze het controleren, maar goed, als je het ding uitpakt en gewoon in je zak doet, zullen de goede mensen van de douane niet heel snel het verschil zien tussen een 4S en een 4. Er zijn zoveel mensen met iPhones tegenwoordig…..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.