6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Nick Nack

iPhone 4S tezamen met provider Ben: MSS

Beste mensen,

Om onder alle abonnementen uit te komen die te vergelijken zijn met een niet erg geliefd regime uit de jaren ’40 heb ik een iPhone 4S bij Apple.nl gekocht. Deze gebruik ik tezamen met een Ben Sim-Only abonnement.

Nu werkt alles perfect, iMessage, GPRS, SMS, 3G, maar toch werkt MMS niet. Ik krijg een SMS dat ik een MMS heb ontvangen die ik moet lezen op de website van T-Mobile, en als ik er een wil sturen lukt dit niet.

Nu heb ik met T-Mobile op mijn iPhone 3GS en Vodafone op mijn iPhone ook vaak problemen gehad met MMS, maar weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik kan niet zelf gegevens invullen voor MMS, dit wordt automatisch gedaan.

Groet,

Nick

Bijdrager
    moller
    Bijdrager
    Nick Nack

Die settings werken niet, aangezien je ze niet meer zelf kan invoeren bij de 4S.

Ik heb Ben voor de zekerheid nog een keer gebeld, en zijn vertelden mij dat ik hem aan iTunes moest aansluiten, dan zou ik een Carrier update krijgen.

We zullen zien vanavond.

Inactief
    Anoniem

Staat ‘MMS-berichten’ wel aan bij ‘Berichten’ in het Instellingen scherm?

Bijdrager
    Nick Nack

Ja, dit staat aan.

Als ik een MMS verzend komt er te staan dat ie hem verzend, om na een paar seconden een rood uitroepteken weer te geven.

Bijdrager
    Nick Nack
    Nick op 03 januari 2012

Die settings werken niet, aangezien je ze niet meer zelf kan invoeren bij de 4S.

Ik heb Ben voor de zekerheid nog een keer gebeld, en zijn vertelden mij dat ik hem aan iTunes moest aansluiten, dan zou ik een Carrier update krijgen.

We zullen zien vanavond.

Ik heb mijn telefoon een uur aan de computer laten hangen, en uiteindelijk ook nog hersteld. Maar nog steeds geen MMS.

Ach ja, pech dan maar.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.