8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Davidfisser

iPhone 4s start niet op/ scherm?

Helleuw iedereen,

Ik heb mijn iPhone 4e laten vallen van ongeveer een meter hoogte en er zit geen barst in ofzo alleen het scherm gaat niet meer aan. Hij trilt nog wel als ik berichtjes krijg enzo maar verder doet ie niets…
    Weet iemand hoe je dit oplost?

I dropt my iPhone 4s from About 1 meter and theres no schratch in the screen but it wont turn on. IT stil vibrates when i get massages
    Does Any one knows hoe to solve this?
    Regards David

Bijdrager
    csteelooper

Is er ook geen licht meer te zien in je scherm? Je moet dan redelijk schuin op je scherm kijken, of (uiteraard) in een zo goed als volledig donkere ruimte gaan staan, zoals bijvoorbeeld een badkamer waar geen lamp brandt. Als er helemaal geen licht te zien is, is mogelijk de inverter naar z’n grootmoeder. In dat geval moet je toch echt je scherm laten vervangen… Vermoedelijk komt men er dan ook achter dat er toch een (haar)scheur in je scherm zit (niet je glas). Het is namelijk vrijwel ongehoord dat je een probleem als het jouwe hebt zonder dat je scherm gebarsten is. Dus misschien is je glas nog wel heel, maar je TFT zal dan ongetwijfeld (onopvallende) schade hebben.

Bijdrager
    Davidfisser

Oké bedankt,
    Ik kijk wel even in een donkere ruimte
    Mvg David

Bijdrager
    Davidfisser

Is er nog iemand die mijn iPhone in deze staat wil kopen voor misschien 5 tientjes?

Bijdrager
    KarelWillem

I dropped my iPhone 4s from about 1 meter and there is no schratch in the screen but it won’t turn on. It still vibrates when I get messages.
    Does anyone know how to solve this?

We zijn gewoon een Nederlandstalig forum hoor.
    En als je het dan al in het Engels doet, dan mag het ook zonder al die taalfouten.;)

Bijdrager
    Davidfisser

O sorry hoor. Ik doe nog hard m’n best op school om het Engels een beetje onder de knie te krijgen

Bijdrager
    KarelWillem

Geeft niets.

Gewoon géén Engels gebruiken is dan ook een stuk handiger op een Nederlandstalig forum.:)

Bijdrager
    Davidfisser

:lol:Ja

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.