13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    mexmen2

Iphone 4S Simlockvrij te kopen in Nederland?

vraagje, is vanaf 28 oktober de iphone 4S ook gewoon simlockvrij te kopen in de Nederlandse Apple store?
    alvast bedankt,

Bijdrager
    FloorvN

ik neem aan van wel !
    echter zal de prijs wel aardig duur zijn lijkt me:P

Bijdrager
    timkro

In de US komt de simlockvrije wel iets later “in November” volgens de Amerikaanse Applestore.

Bijdrager
    Dustin24

Ja waarschijnlijk wel, maar mensenkinderen wat een vragen… Dat weten wij toch ook niet.:neutral:

Bijdrager
    ozzie X

Kijk eens op de duitse Applestore (www.apple.de).
    Daar is de 4S inmiddels vooruit te bestellen simlockvrij. De prijzen zijn waarschijnlijk wel wat we hier ook gaan krijgen. vanaf 629,- Euro dus

http://store.apple.com/de/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s?mco=MjU1NTYyNzM

Inactief
    Anoniem
    FloorvN op 07 oktober 2011

ik neem aan van wel !

echter zal de prijs wel aardig duur zijn lijkt me:P

Ik denk niet dat de prijs duur zal zijn, maar de iPhone zal wellicht duur zijn.;-)

Bijdrager
    fatboysmart

Ik denk niet dat de prijs duur zal zijn, maar de iPhone zal wellicht duur zijn.;-)

Hij zal inderdaad wel duur kosten :sarcastic:

Inactief
    Anoniem
    fatboysmart op 07 oktober 2011

Hij zal inderdaad wel duur kosten :sarcastic:

En dan maar hopen dat ie niet zo zwaar weegt.;-)

Bijdrager
    IBram15

Heb je een microsim nodig om de iPhone voor het eerst te gebruiken. Want het kan nog een tijdje duren voordat mijn Microsim kaart aankomt vanwege problemen.

Bijdrager
    lucschram

De iPhone 4 en de iPhone 3GS zijn al wel simlockvrij op de website van Apple te bestellen. De iPhone 3GS is nu € 349,00 en de iPhone 4 is nu 499,00. Reken er maar op dat de iPhone 4S 599 euro gaat kosten simlockvrij.

Bijdrager
    mmars

Ongeduldig is men.

Bijdrager
    mexmen2

Is er al iets concreets op mijn vraag? ik lees namelijk alleen maar ‘denk het wel’ of ‘verwacht het wel’

Bijdrager
    Loek1991

Het echte antwoord op je vraag zal waarschijnlijk pas gegeven kunnen worden wanneer de iPhone uit is in Nederland, maar in principe kan je toch ook gewoon een simlock-vrije iPhone in Duitsland kopen en hem voorzien van een Nederlandse sim?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.