8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan

iPhone 4s: simkaart vast

Beste,

Ik ben op vakantie geweest in Londen en heb daar een simkaartje gekocht (normale simkaart geknipt (door apparaatje) naar micro). Nu wil ik weer mijn T-Mobile kaartje erin doen alleen krijg ik de simkaart er niet meer uit. Als ik met het pinnetje op de opening druk komt ie er zoals altijd een stukje uit maar daarna krijg ik hem er niet verder uit. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    stavos

Harder trekken, met het risico de simkaart en/of iPhone te beschadigen. Of telefoon open schroeven.

Bijdrager
    Daan

De simkaart maakt niks uit, iPhone daarin tegen wel!

Bijdrager
    wynand

Inderdaad harder trekken en proberen een beetje heen en weer te bewegen. Simkaart zit aan de kant van je scherm. Wellicht zijn de randjes door het knippen niet helemaal glad.
    En als het gelukt is gelijk een goede les eruit trekken.

Bijdrager
    Absrnd

kijk uit met te hard trekken, je loopt de kans om de pennetjes aan de binnenkant te verbuigen, en dan kost het een hoop om te vervangen.
    ik heb iets dergelijks gehad met een 3GS, en na iets te hard trekken werd er geen simkaart meer herkend, en was de iPhone onbruikbaar.

kijk of je een strip van stevige dunne folie er tussen kan krijgen.

misschien helpt deze vids
    http://www.youtube.com/watch?v=GEMnNQsQDsw

Bijdrager
    bebitoes

Ik heb eens een stukje papier parallel met de simkaart er in gestoken en toen allebei er gelijkertijd er uitgetrokken. Het papier zorgt er voor dat de simkaart nergens achter blijft haken.

Bijdrager
    Daan

Gelukt! Met een kapot geknipt bierflesje!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Kun je glas knippen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.