6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    acvz

iphone 4S reservekopie terugzetten of synchroniseren

Hoi ik krijg morgen mijn 4S.
    Maar wat is verstandiger, de reservekopie (in iCloud) van mijn 3GS terugzetten op m’n 4S, of gewoon alles opnieuw instellen?
    Blijven alle app data, game voortgang etc. dan behouden, of begint alles opnieuw?
    Ik hoorde dat als je een reservekopie terugzette, dat problemen kon geven met je batterijduur op een 4S, maar die zijn er volgens mij sowieso al.
    En de wifi gegevens en app volgorde in het homescreen, gaan die wel mee bij een nieuwe sync?

Bijdrager
    csteelooper

Als je wilt dat alles behouden blijft (scores, (in-app)-instellingen, etc), dan moet je de reservekopie terugzetten. Ik zie overigens niet waarom het al dan niet terugzetten van een reservekopie in ‘s-Hemelsnaam zou leiden tot batterijproblemen, of waarom er daarin een verschil zou bestaan wanneer een reservekopie wordt teruggezet.
    Batterijproblemen zijn er sowieso niet, tenzij je de ‘bug’ meetelt die OMT op haar voorpagina heeft geplaatst inzake het gebruiken van de locatieservices voor het aanpassen van de tijdzone. Als je het daarbij behorende artikel hebt gelezen, zie je dat deze bug bovendien van toepassing is voor álle iOS5-apparaten; niet alleen voor de iPhone 4S.
    Een ander ‘batterijprobleem’ dat je beoogd zou kunnen hebben is het feit dat er een uur minder standby-tijd zou zijn ten opzichte van de iPhone 4. Dat is echter geen batterijprobleem; het komt door het feit dat de iPhone 4S nou eenmaal iets meer energie verbruikt (A5, anyone?)

Als je een iPhone (4S) niet ‘herstelt vanaf een Back-up),’ dan wordt er NIKS meegenomen. Dus oom niet de Wifi-gegevens en de Home Screen-indeling. Wil je dit alles terughebben op je 4S, dan zul je dus écht je back-up moeten teruglezen. Dat is ook precies wat ik ga doen als ik míjn 4S ontvang (vandaag besteld bij Apple zelf).

Bijdrager
    acvz

Oké, bedankt voor je reactie.
    Was ook eigenlijk wat ik al verwachtte, ga dus morgen gewoon de reservekopie terugzetten.

Bijdrager
    DrStrange

Heb ook reservekopie teruggezet: dat is wat je wil want dan heb je in no-time ALLES weer op je nieuwe iPhone zoals je het op je oude had. Hier en daar een wachtwoord invullen en klaar. Echt geniaal.

Bijdrager
    iSafe

Ik heb laats de reserve kopie van mijn ipod 4 naar mijn iphone gezet, ik had alles behalve foto’s en gamescores…. Had foto’s wel opgeslagen, maar alle spellen kan ik overnieuw beginnen.

Bijdrager
    DrStrange

alle spellen kan ik overnieuw beginnen

Leuk! Toch?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.