30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    iOchem

iPhone 4S rammelt

Beste OMT-leden,
    Ik heb na lang sparen een iPhone 4S 16GB zwart kunnen kopen. Hartstikke mooi natuurlijk!, maar nu hoor ik ineens als ik de iPhone op m’n hand leg een rammel in het toestel, deze komt uit de bovenkant. Ik vindt dat dit bij zo’n dure telefoon eigelijk niet moet kunnen en dus gewoon terug moet brengen naar de T-mobile(waar ik hem gekocht heb), zijn er mensen die dit probleem ook hebben of dit hebben gehad met hun vorige iPhone?

Mv gr, iOchem

Bijdrager
    Beertjeman

Waarschijnlijk is dit de trilmotor.
    Deze zit boven in je Iphone.

Bijdrager
    ndunsbergen

Miss zit er iets los… Hij is nieuw begrijp ik? Wat zegt de winkel er van? ben wel benieuwt.

suc6

Bijdrager
    janheij

Ik heb precies hetzelfde hier met de 4S. Bij de iPhone 4 was dit ook al zo. Heel raar in ieder geval. Heb bij de 4 nooit problemen gehad dus zal nu ook wel geen kwaad kunnen. ’t is wel een beetje slordig…

Bijdrager
    Dennischo

Dat is de autofocus. Die zit een beetje los als het niet actief is:) Niks aan de hand!

Bijdrager
    DJMischaa

@Dennischo
    De autofocus is digitaal, no way dat het geluid daar vandaan komt.
    Ik heb dit probleem al een keer voorbij zien komen op een ander forum. Het is zoals Beertjeman zegt de trilmotor, deze zit net naast de camera. Gewoon terug gaan en een nieuwe bemachtigen!

Bijdrager
    Zodiack

Hier ook een nieuwe, de 4S maar die rammelt beslist niet en dat lijkt me vrij normaal.
    Dus ga maar terug met je aanschaf.
    suc6

Bijdrager
    DrStrange

Hier ook een kersverse zwarte iPhone 4s. Maar echt geen enkel rammeltje hoor.

Bijdrager
    ramrod

Spullen van Apple worden wel steeds beter he , rammelende Iphones , batterij die spontaan leeg loopt , top spul voor een zacht prijsje ….

Bijdrager
    iOchem

Dan ga ik van de week naar de T-mobile voor een nieuwe!:lol:

Bijdrager
    Thijs van Tol
    ramrod op 01 november 2011

Spullen van Apple worden wel steeds beter he , rammelende Iphones , batterij die spontaan leeg loopt , top spul voor een zacht prijsje ….

Inderdaad!! Ik ga er meteen een halen.
    Ik vind het jammer dat er deze keer geen antenne gate is.
    :razz:

Bijdrager
    Oldekamp

Dit is waarschijnlijk de aan/uit-knop, probeer maar eens! Merk het bij mijn vader zijn 4 ook.
    Hoop dat m’n 4S het niet heeft..

Bijdrager
    iOchem

Ben naar de winkel geweest en ik ben bovenaan de reserveringslijst gezet en maag tot de nieuwe er is mijn oude houden:lol:

Bijdrager
    reindesign

Zojuist een nieuwe iphone 4s ontangen via de apple website, en heb precies dezelfde rammel aan de bovenkant, alsof er iets los zit.. Overweeg om de iphone om te ruilen. Wel irritant, tis maar zo’n klein iets, maar van zo’n dure apple telefoon verwacht je zoiets gewoon niet.

Bijdrager
    Oldekamp

Dit topic was ik vergeten. Mijn 4S heeft dit ook gewoon, ik aanvaard dit ‘probleem’ en dit is naar mijn standaarden met iPhones ‘normaal’.

Bijdrager
    Beertjeman

Nogmaals, dat is gewoon het trilmotortje wat zorgt voor de trilfunctie.
    Als je tegen de bovenkant tikt hoor je dat.

Moderator
    Mac Daddy

Lijkt mij ook dat dit het trilmotortje is. Ik heb mijn iPhone 4 ook al een hele tijd. Pas nu ik dit lees en aan de bovenkant tik, hoor ik een zacht ‘gerammel’. Je kan het niet eens rammelen noemen eigenlijk.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het is de lock knop die los zit, heb in ook ‘last’ van..
    Tik maar is met je vinger onder de camera.

Bijdrager
    Berend92

ik hoor t niet..

Bijdrager
    iOchem

Ik heb dus een nieuwe gekregen, wat blijkt, heeft PRECIES hetzelfde dus krijg ik alweer een nieuwe dus wat dat betreft prima service!

Bijdrager
    iOchem

@Mac Daddy ik snap je punt want ik heb naar meerdere iPhones geluisterd, die hebben inderdaad een heeeel zacht “rammeltje” maar bij is is het echt een heel stuk harder….

Bijdrager
    Ro_Datsun

Ik hoor het alleen als ik echt mijn oor erbij houd.. Klinkt niet ernstig

Bijdrager
    hifi

Ik hoop dat menig mensen eens gaan beseffen dat iPhones dure prullen zijn. Het enige geniale aan het ding is het iOS. Voor de rest bestaat dat ding uit niks anders dan goedkope rommelcomponenten en mensen aanvaarden dat voor een torenhoog bedrag. En als er dan een gemeen goed is over een slordigheid dan aanvaard met dat. Ach het is van Apple, dan mag het.

Bijdrager
    Philip Kotler

Ik heb het ook op met mijn iPhone 4S.
    Bij mij hoor je het echt wanneer je met je vinger onder/bij de camera tikt.. kan dat dan niks met de camera te maken hebben?
    Heb het trouwens ook alleen maar als ik op de iphone zou tikken of als ik hem op tafel leg

Bijdrager
    Jenda

Niets om je zorgen over te maken.. vele 4S’s hebben the same problem blijkbaar. als je er naar zoekt op google heb je echt honderden results..

Bijdrager
    SunKeeper

Iedere iPhone 4 heeft dat tikje, volgens mij is het simpelweg de metalen lock-knop die tegen de eveneens metalen (antenne)strip aan komt.

In de iPhone zit zoveel, dat er geen ruimte over is om te rammelen.

Bijdrager
    iOchem

Ooh oke:) maar ik krijg toch een nog een nieuwe van Tmobile:lol:

Bijdrager
    Macosxachist

En die rammelt ook weer.:nerd:

Bijdrager
    david_deman

Heb het “probleem” ook. Ik erger er mij mateloos aan, maar als ik hier lees dat bijna iedereen het heeft.. Terug naar de winkel gaan is geen optie dus. Zou niet mogen voor die prijs.

Bijdrager
    Neverland1

Volgensmij heeft bijna iedere iphone 4s dat wel. Ik heb de mijne ook al 3x om geruild voor speakerproblemen enzo en alle telefoona hadden deze rammel. Ik heb het gewoon geaccepteerd.
    Lots of lovee

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.