6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucasgent

    iPhone 4S probleem voicemail

    hoi,

    gisteren nieuwe 4S gekocht. Heerlijk speelgoed. Maar… het lukt me absoluut niet om “Voicemail” in te stellen.
    Wanneer ik op het icoontje klik krijg ik de melding: “Verbinding met voicemail mislukt”.

    Ik heb geprobeerd via de website van Base (mijn provider hier in Vlaanderen). Vervolgens moet ik een rist cijfers intikken enzovoort.
    Maar dan nog lukt het niet.

    Iemand enig idee?

    DANK!

    Bijdrager
    Yggdrasil

    Bedoel je visual voicemail of de gewone voicemail?

    Als je bij Base bent (of Mobile Vikings) wordt voicemail standaard geïnstalleerd in je voicemail menu in de Telefoon app.

    Bijdrager
    Lucasgent

    ik bedoel gewone Voicemail. En die is dus deze maal duidelijk niet geïnstalleerd in de Telefoon App.

    Bijdrager
    Yggdrasil

    De dienst activeren

    Eerste keer? Bel naar 1933 en volg de aanwijzingen voor het instellen van je persoonlijke code en het opnemen van je begroetingsbericht. Je persoonlijk code is noodzakelijk om je berichten te beluisteren vanop een ander toestel.

    Bron: http://www.base.be/nl/mobiel/diensten/voicemail

    Dit al geprobeerd? Anders doe je gewoon dit: http://www.base.be/nl/configureer-je-gsm#/Apple/iPhone-4/voicemail/handmatig-instellen

    Bijdrager
    Lucasgent

    Bedankt maar het werkt allemaal niet!

    Bijdrager
    StarX

    Ik ben ook bij base (mobile vikings) en zit met hetzelfde probleem op de 4s… Zal wel een oplossing voor komen mettertijd me dunkt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.