4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    youp.c

iPhone 4S PrePaid of Sim Only met verzekering

Ik ben van plan een iPhone 4S aan te schaffen met verzekering, aangezien ik niet van plan ben veel geld uit te geven aan evt. reparaties. Echter omdat ik nog niet helemaal zeker ben dat ik een abonnement wil (en dan welk) en aangezien dat nogal wat kost, wil ik het toestel los kopen.

Omdat ik graag bij problemen langs wil kunnen gaan heb ik het liefst een die ook een fysieke winkel hier heeft. Dan kom je dus uit bij t-mobile en vodafone, echter mijn vader is gisteren langsgeweest bij vodafone en die gaven enkel verzekering bij abonnementen, maar ze beweerden dat het bij een sim only abbo wel kon. Echter in de webshop is dat niet mogelijk en aangezien ze wezen op een abbo van €10 /mnd (welke dus niet bestaat) heb ik daar zo mijn twijfels over.

Bij T-Mobile heb ik enkel online gekeken en daar is het bij een PrePaid iPhone 4 wel een optie ( linkje), maar bij andere toestellen niet. Bij Sim Only ook geen optie tot verzekeren.

Heeft iemand ervaringen met verzekeren met (het liefst) prepaid toestellen of verzekeren i.c.m. sim only abonnementen bij T-Mobile of Vodafone?

Bijdrager
    youp.c

Of heeft iemand ervaring met de ANWB mobiele apparaten verzekering?

Bijdrager
    Berend92

Volgens mij kan je er toch wel Apple care bij kopen?

Bijdrager
    youp.c

In Nederland is dat, voor de iPhone niet mogelijk. Daarnaast is dat geen verzekering, maar verlengde garantie. Ik zoek een verzekering voornml. voor evt. vocht en valschade.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.