11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

iPhone 4S overschepen

snel vraagje,
    het is nu (mits je iemand in amerika kent) geen probleem meer om een simlock vrije iphone daar te kopen en op te laten sturen via die kennis toch? werkt dan elke provider zonder weer te moeten rommelen met de iPhone? en zijn updates ook geen probleem?

mvg,
    pepijn

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Je moet wel rekening houden met de te betalen invoerrechten en btw…

Inactief
    Anoniem

Tel daarbij op dat de iPhone 4S pas in November simlockvrij te verkrijgen is in de USA.

Bijdrager
    pepijn-paans

nouja je kan het als een cadeautje laten overvliegen lijkt me, volgensmij is er dan niet echt sprake van invoerrechten

Bijdrager
    Ezri Dax

@pepijn-paans, als het een cadeau is niet, dan hoef jij geen invoersrechten te betalen. Dat mag de verscheper doen. Doe hij dat niet, dan moet jij dat alsnog doen als de waarde boven de 45 euro komt.

Postzending van particulier naar particulier belastingvrij tot € 45
    Een postzending van een particulier naar een particulier is belastingvrij tot een bedrag van € 45. De vrijstelling voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette is beperkt tot bepaalde hoeveelheden. Er moet sprake zijn van een geschenkzending. Als de waarde van de zending meer is dan € 45, betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde.

Bijdrager
    Mausy

Ben ook benieuwd naar het antwoord op de originele vraag.

Bijdrager
    Ezri Dax

he, ik ben benieuwd naar de originele vraag.

Bijdrager
    pepijn-paans

kortom, als ik een iphone opgestuurd krijg van een kennis, zal ik hoe dan ook invoer rechten moeten betalen ?

Bijdrager
    Macosxachist

Dat is juist ende correct.

Bijdrager
    maconly

Gewoon laten versturen zonder doos , 98% kans dat het toestel zonder problemen door de douane heen komt .

IK heb jaren spullen gekocht via ebay ik heb 2 X mee gemaakt dat een pakketje was geopend.

Waarde laag houden NIET verzekeren en niet aantekenen dan is de kans op diefstal ook een stuk kleiner.

Bijdrager
    ramrod

>Waarde laag houden NIET verzekeren en niet aantekenen dan is de kans op diefstal ook een stuk kleine

Hahahaha , je hebt wel gevoel voor humor ….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.