6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    robinho96

iPhone 4S opladen

Hoe lang duurt het bij jouw tot je jouw iPhone 4S terug moet opladen? M.a.w. hoe lang gaat jouw iPhone 4S mee?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ligt eraan wat je allemaal aan hebt staan (Bluetooth, WiFi, GPS, helderheid van het scherm) en wat je er allemaal mee doet (stand-by, muziek luisteren, games) en het hangt van nog meer dingen af!

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat is persoonlijk hoor.

Ik doe er meestal net een dag mee. Voor mij blijft de batterij van de 4S slechter tegenover de batterij van de 4. Als ik opsta is mijn iPhone volledig opgeladen, als ik twee uur later in Gent aankom zit mijn percentage al aan 86 procent. (Ik gebruik enkel Foursquare, Mail, Muziek in die twee uur)

Bijdrager
    Afroman

Foursquare gebruikt volgens mij wel de hele tijd GPS om zo snel mogelijk in te loggen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik weet het niet. Het is de enige applicatie die ik toelaat mijn locatievoorzieningen te gebruiken. Als de app is afgesloten zoekt hij normaal niet naar plaatsen, lijkt me. Het ‘wijzertje’ staat namelijk niet bovenaan in mijn ‘menubar’.

Er zit wel een radarfunctie in de app om plaatsen in de buurt te checken maar die heb ik om bovenstaande reden dus uitgezet.:)

Moderator
    unSOUND
    Robin op 06 mei 2012

Hoe lang duurt het bij jouw tot je jouw iPhone 4S terug moet opladen? M.a.w. hoe lang gaat jouw iPhone 4S mee?

Over die vraag lopen al meerdere topics. Wellicht een idee om eerste de zoekfunctie te raadplegen op het moment dat je een vraag te binnen schiet…?

http://www.onemorething.nl/community/topic/batterijduur-iphone-4s

Batterij dramatisch slecht, zelfs na locatie uit

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.