9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rholerio

iPhone 4s of wachten?

Beste alle,

Ik zit nu al even met een iPhone 3GS nu ben ik van plan om aan het eind van de vakantie een iPhone 4s te kopen, maar nu ik de geruchten heb gehoord over een iPhone lite begin ik toch te twijfelen is het niet slimmer om erop te wachten? Of zullen de iPhone specificaties van de lite minder zijn dan die van 4s hopelijk kunnen jullie je mening er over kwijt. Alvast bedankt.

Bijdrager
    Soulshaker

Kan je 3Gs het nog tot september aan ?
    Wacht dan nog even . Volgens de geruchten komt er september een nieuwe uit.
    Waardoor ook de 4S verder in prijs zakt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Áls de iPhone Lite komt is het nog de vraag welke positie hij krijgt. Momenteel heb je het als volgt:

– iPhone 5 €650 (A6 processor)
    – iPhone 4S €550 (A5 processor)
    – iPhone 4 €400 (A4 processor)

Wellicht wordt dat:
    – iPhone 5S €650 (A7 processor)
    – iPhone 5 €550 (A6 processor)
    – iPhone Lite €400 (A5? processor)

Dan is de Lite misschien even snel als de 4S, maar dan met een 4″ scherm en wat andere kleine updates. Dit scenario lijkt mij waarschijnlijk aangezien er dan geen 3,5″ scherm meer voorkomt, of 30-pins poort.

Wat natuurlijk ook kan gebeuren is dat de Lite de iPhone 5 vervangt voor €550 en de 4S nog in de verkoop blijft in de €400 categorie. Of ze gooien het allemaal om. Of er komt geen Lite en het gaat gewoon verder zoals dat altijd al ging; dan krijg je 5S – 5 – 4S.

Je zegt nog tot het einde van de vakantie te kunnen wachten, maar kan je dat ook tot september (of oktober: niets is zeker)? Wachten lijkt wel de beste optie aangezien de prijs in alle gevallen zakt..

Bijdrager
    Rholerio

Tot zolang kan ik nog zeker wel wachten, maar ik dacht net even is het niet slim om als de iPhone 5s uitkomt, een iPhone 4s misschien 5 op marktplaats te kopen of raden jullie dit af?

Bijdrager
    Soulshaker

als de lite zou uitkomen , kan je nog steeds een 4s kopen , die winkels moeten nog van hun stock af:)

Bijdrager
    deSpaanseRente

ik zou geen 4S kopen als je wat futureproof wil zijn.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

welke dan wel?de 5?

Geblokkeerd
    Anoniem
    J.vdBogert op 27 juli 2013

Tot zolang kan ik nog zeker wel wachten, maar ik dacht net even is het niet slim om als de iPhone 5s uitkomt, een iPhone 4s misschien 5 op marktplaats te kopen of raden jullie dit af?

Tweedehands iPhone 5 zou ik zelf ook wel doen, mits:
    – de verkoper betrouwbaar overkomt (1 dag actief en woonachtig op Vlieland is een “nee”)
    – hij de papieren, garantie heeft
    – ik hem op kan halen, precies bekijken en testen

De 4S kun je ook overwegen uit financieel oogpunt, maar ik denk dat je met een 5 beter uit bent als het gaat om toekomstige ondersteuning. Hij gaat toch weer een jaartje langer mee waarschijnlijk en je ziet ook vaak gebeuren dat bepaalde features voor oudere telefoons niet worden uitgegeven (zoals Siri die niet op de 4 zit, wel op de 4S).

Bijdrager
    Soulshaker

Hmja, welke features zijn dan nog echt de moeite waard sinds de iPhone 4 ?
    Retina is voor mij de laatste echte grote toevoeging geweest. DAT is pas een verschil.
    De rest van de dingen zijn gewoon verbeterd , zoals camera , scherm en batterijduur.

Bij toekomstige ondersteuning zit je wel goed denk ik , de 3GS werd ook 4 jaar ondersteund.
    De 4S zal dus nog zeker een 2 a 3tal jaar ondersteund worden , en na de ondersteuning is je iphone niet nutteloos he. Je kan die gewoon verder gebruiken.

Nog een laatste punt , heb je veel accessoires zoals dock’s , karkit en kabels etc ?
    Want die moet je bij de 5 allemaal vervangen vanwege de nieuwe lightning connector

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.