12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Applebvv

iPhone 4s of wachten op de iPhone 5 ?

Wat kan ik het beste doen ? Wachten of over een paar maanden 4s kopen?

Bijdrager
    GastonM

Dat zul je natuurlijk voor het grootste deel zelf moeten beslissen, maar hierbij mijn mening:

Heb je hem nu meteen nodig?: iPhone 4S kopen (naar mijn mening een prima telefoon, mooi design en lekker snel).
    Heb je hem niet perse direct nodig en heb je geduld om te wachten (kan wellicht tot najaar duren): wachten op nieuwe iPhone.

Succes!

Bijdrager
    Hansi2124

Wachten. Kan je nog doorsparen.
    Kijk ook eens in al eerder geopende topics hierover, zoals deze
    http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-4-vs-iphone-4s

De vraag en het relevante antwoord is eigenlijk altijd hetzelfde als je voor de keus staat zoals jij nu. Alleen het typenummer verandert steeds.

Moderator
    unSOUND

Voldoet je huidige telefoon ?

Kun je binnenkort verlengen ?

Moderator
    Strifer

een paar maanden? iPhone 5 duurt nog een stukje meer dan een paar maanden. ik verwacht ‘m in September op z’n vroegst.

zoals eerder gezegd: als je nu een nieuwe telefoon wilt hebben/nodig hebt: nu een iPhone 4s kopen en anders wachten.

Bijdrager
    AppelJuice

Ik had nog helemaal geen smartphone en ik heb na lang twijfelen toch vorige week dinsdag een 4S besteld (komt vandaag binnen!!) Wachten op een 5 duurt inderdaad nog erg lang en dan is het maar weer afwachten hoe (mooi) die er dan uitziet en wat tie allemaal (meer) kan. Dan zal blijken of ik niet meer geduld had moeten hebben;)

Bijdrager
    MacBeer2

Altijd wachten! Ik zou als ik jou was zelfs op de iPhone 6 wachten Die is veel vetter dan de 5.

Bijdrager
    switched12

Ik zou wachten

Bijdrager
    App-ie

Wachten of nu kopen is niet echt een keuze wel? Er is nog geen 5 dus kun je ook niet kiezen. Je leeft nu. Hij gaat hoe dan ook komen die 5 dus je geld hebben ze dan eigenlijk al. Als je niet gaat kopen. Dat is pas een keuze.:razz:

Inactief
    Anoniem

En wat als de iPhone 5 er is?
    Ga je hem dan kopen? Of nog even wachten op de iPhone 5S?

Als je nu een iPhone wilt, dan koop je er toch gewoon eentje.

Ik snap niet waarom iedereen daar zo’n drama van maakt, moest de iPhone 5 nu al aangekondigd zijn met een release datum, dan kan je nog eventueel twijfelen.
    Er is nog niks geweten van een iPhone 5 nu.

Als je zo blijft denken gaat je leven echt niet makkelijk worden.

Bijdrager
    Thomas18NL

Wat al zoveel is gezegd, gewoon kopen als je een iPhone wilt. Hij is nog maar een maand of 2 uit, dus verwacht de volgende pas over 10 maanden in de winkel in NL.

Ik heb ook pas de 4S gekocht en ik vind m super:)

Bijdrager
    Fabilous

Het ligt er aan wanneer je hem nodig hebt en wanneer je abonnement verloopt.
    Mijn abonement verloopt bijvoorbeeld 1 juli. Dat vind ik zelf te laat om een iPhone 4S te halen.
    Ik gebruik daarom dan ook tot de iPhone 5 uit komt mijn huidige toestel. Dan kan je hierbij een Simyo abonnement afsluiten die maandelijks opzegbaar is. Deze zeg je dan op zodra de iPhone 5 word aangekondigd.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.