8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Lid
    Noc

iPhone 4S nu kopen?

Hoi,

Op dit moment heb ik nog een oude 3GS, ben dus toe aan een update. Ik wilde eigenlijk wachten op de iPhone 5, maar vind hem eerlijk gezegd iets tegenvallen. Dus ik ga toch maar voor de 4S. Alleen wordt die nog in prijs verlaagd? En dan alleen het toestel zelf of ook de abonnementskosten?

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Wat valt je tegen dan? maar als je echt de nieuwe iPhone niet bijzonder vindt, gewoon voor de 4S gaan:)
    PS: de prijs van de 4S is verlaagd.

Lid
    Noc

Nou, ik vind de verschillen niet zo groot. Bovendien vind ik het uiterlijk van de 4S ook iets mooier. En omdat hij dan ook nog eens goedkoper is, is voor mij de keuze snel gemaakt.

Dus je weet zeker dat hij niet alsnog op de 28ste wordt verlaagd? Dan ga ik hem namelijk morgen meteen halen..

Bijdrager
    martfra

@Noc7: dus als Nautdeapplefan jou verzekert dat de iPhone 4s niet verder in prijs wordt verlaagd op 28 september ga jij er morgen eentje kopen?
    Zie je zelf hoe vreemd dat is?
    Beschikt Nautdeapplefan soms over voorspellende gaven? Of heeft Nautdeapplefan de wijsheid in pacht? Dan wil ik van hem graag horen wat de winnende cijfer combinatie is voor de lotto dit weekend.

Lid
    Noc

Haha, zou mooi zijn eh. Maar misschien kun je die wijsheid afleiden uit voorgaande jaren. Daarom dat ik het hier vraag.

Bijdrager
    plonserd

Ik zou nog even wachten en een leuke tweedehandse scoren:D

Genoeg mensen met een 4S (waaronder ik) die waarschijnlijk een 5 gaan scoren, en met wat geluk heb je voor 450 euro een iPhone 4S die nog volledig in orde is, en misschien zelfs met nog een paar maanden resterende garantie.

Ik wacht nog af op de officiĆ«le prijs van de 5 (en de nieuwe prijs van de 4S) om ‘m te verkopen. Kwestie van een realistische prijs op de mijne te kunnen plakken.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Nee:P zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde, omdat de iPhone 5 is uitgekomen, is de iPhone 4S ook in prijs verlaagd (zo ging het in het mediaevent) ik zei niet dat je er dan meteen een kon halen natuurlijk.

Bijdrager
    Thomas18NL
    plonserd op 14 september 2012

Ik zou nog even wachten en een leuke tweedehandse scoren:D

Genoeg mensen met een 4S (waaronder ik) die waarschijnlijk een 5 gaan scoren, en met wat geluk heb je voor 450 euro een iPhone 4S die nog volledig in orde is, en misschien zelfs met nog een paar maanden resterende garantie.

Ik wacht nog af op de officiĆ«le prijs van de 5 (en de nieuwe prijs van de 4S) om \’m te verkopen. Kwestie van een realistische prijs op de mijne te kunnen plakken.

Die van mij mag voor 450 al weg, geheel krasvrij, met bon;)

Ik zou nu ook zeker geen nieuwe 4S kopen, er komen maar genoeg tweedehands op de markt. Gewoon een zoeken met bon en krasvrij, dan heb je er een zoals je bij Apple zou krijgen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.