6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ezra

iPhone 4S met kapotte sleep/wake button en zwart scherm

Hallo iedereen,

Sinds 3 weken ongeveer is de sleep/wake button van mijn iPhone 4S kapot en heb ik dat probleem deels op kunnen lossen door virtuele knoppen op het scherm te gebruiken via het toegankelijkheidsmenu.

Tot mijn schrik wilt echter mijn iPhone niet meer oplichten op wat ik ook doe. Reageert niet op: home button, volume knoppen, mute knop (trilt wel), gebeld worden, aansluiten iTunes, opladen in de muur, reservekopie maken of synchroniseren.

Ik kan ook helaas niet herstellen aangezien ik dan instellingen in Zoek Mijn iPhone moet wijzigen waar ik zo dus niet bij kan.

Ik ben ten einde raad.

Heeft iemand nog tips?

Thanks!

Ezra

Moderator
    Night

Bijdrager
    Jord

Via iCloud.com kun je ook zoek mijn iPhone uitzetten. Dan kun je een herstel uitvoeren en hopen dat dat iets uithaalt.

Bijdrager
    Ezra

Aah! Bedankt voor je tip Jord!

Heb op afstand een berichtje kunnen sturen waardoor het scherm oplichtte, maar enkel mijn achtergrond en toegankelijkheidknop weergaf.

Heb hem daarna op afstand zichzelf laten wissen en ben nu bezig om mijn reservekopie terug te zetten.

Sinds dat berichtje op afstand reageerde de telefoon weer op de homeknop! Super fijn!

Bijdrager
    Jord

Goed om te horen!

Bijdrager
    Multimediaknaller

Dank Ezra,

Dat je met ons de oplossing deelde, en zo heeft een ander er ook wat aan!(y)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.