6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ramrod

iPhone 4s mail verwijderen

Mn dochter heeft mijn 4S gekregen maar daar staan nu nog zo,n 500 mails van mij in , nu kan ik ze stuk voor stuk verwijderen maar dan ben ik nog ff bezig is er een manier om ze in 1x te verwijderen ?

Thx

Bijdrager
    makoe

Jouw mail account verwijderen van de iPhone is de snelste weg. Ik neem even gemakshalve aan dat zij haar eigen mail heeft of wil en dat jij er ook niet op zit te wachten dat zij al jouw mail binnenkrijgt.

Bijdrager
    fixar

Denk aub ook even na of je het een goed idee vindt om je dochter (leeftijd?) met hetzelfde Apple-ID en iCloud-account te laten werken.

Soms is het raadzamer om haar een eigen Apple-ID en bijbehorend iCloud te geven zodat ze zelf (middels bijvoorbeeld Apple iTunes-store giftcards) haar iPhone kan vullen met haar Apps.

Dit voorkomt bovendien dat er plotsklaps allemaal klasgenootjes in jouw adresboek komen te staan en iMessage berichten op allerlei onbedoelde devices terecht komen.

Ik weet niet welk iOS de iphone draait, maar probeer te voorkomen dat ie naar iOS 8 wordt geüpdatet… iOS 7 of iOS 6 werken echt veel prettiger op een 4S.

Eenvoudigste manier om de iPhone een frisse start te geven is door dit in het apparaat aan te geven:
    Instellingen–>Algemeen–>Stel Opnieuw in–> Wis alle inhoud en instellingen..

LET OP! als er nog foto’s e.d. opstaan die je graag zou willen bewaren is het raadzaam om deze er af te kopiëren naar bijv iPhoto op de Mac vóórdat je een dergelijke wisopdracht geeft!

Bijdrager
    ramrod

Ok bedankt voor de snelle en duidelijke reactie,s

Bijdrager
    makoe

Goede aanvulling hierboven

Nog een aanvulling voor als je opnieuw begint…..eerst uitloggen bij imessage, facetime en icloud en niet te vergeten find my iphone uitschakelen.

Bijdrager
    GoeieDag

Is dit wel een serieuze vraag?

Lees dan hier: http://support.apple.com/nl-nl/HT5661

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.