6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Elvntorro

Iphone 4s maakt raar geluid bij het trillen

Reeds vanaf de aankoop van het toestel maakt de trilfunctie een raar geluid.
    Ben terug naar de winkel gegaan en die vertellen mij dat het 2-3 weken duurt voor ik het toestel terug zou hebben.
    Nu dat geluid stoort me niet echt.
    Maar ik heb de volgende vraag;
    Als ik naar nederland ga en ik daar een apple store binnenga en mijn probleem voorleg, zou ik dan een nieuw toestel krijgen?
    Een vriend van mij had een probleem met zijn iphone 5 en die heeft gewoon een nieuwe gekregen ( in de apple store in amsterdam).
    Mijn toestel is Belgisch, heeft dit enig belang?

Bijdrager
    Yggdrasil

Het kan zijn dat je een nieuw toestel krijgt, aannemelijker – lijkt mij – krijg je een refurbished model. Als Amsterdam niet ver is van waar je woont kun je altijd de proef op de som nemen natuurlijk.

Bijdrager
    philoop

Ik heb ditzelfde probleem gehad 3 maanden na mijn aankoop van de iphone. Ik heb 2 weken moeten wachten op een refurbished model nadat ik na de winkel was gegaan.

Bijdrager
    DJMischaa

Ik was gisteren in de Apple Store Amsterdam. Ik had op mijn antenna separator op de bezel van mijn iPhone 5 wat overtollig plastic van de productie. Ik kreeg meteen een nieuwe, geen refurbished, iPhone.

Tot onze verbazing zat bij deze iPhone een kras op de zijkant. We hebben 5 iPhones bekeken totdat ik dan eindelijk een ‘schade-loze’ iPhone 5 (black) te pakken had. Best bizar, maar wel goede service!

Bijdrager
    Knaldop

Dat probleem hadden wij vaak ook.
    We kregen gewoon netjes een nieuwe mee in apple store amsterdam.

Bijdrager
    Elvntorro

Het is helaas wat ver om ernaartoe te rijden, maar ik zal eens een weekendje Amsterdam moeten plannen.
    Brugge is nu éénmaal een beetje ver.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.