7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Fedmas

iPhone 4S, lukt het binnen mijn budget?

Dag Allemaal!

Nou ben ik mijn nokia wel erg beu, dus ik ga (hopelijk) upgraden naar de überPhone. de iPhone dus. Ik wil de 16GB, en vroeg me af, is het mogelijk deze te krijgen binnen mijn budget van 250€ / 37€/maand? Provider is niet zeer van toepassing, ben een leek in dit gebied dus enige tips zijn zeer welkom.

Alvast bedankt!

Fedde

Bijdrager
    dddfnfjefefle

De enige provider waarvan op dit moment (uitgelekte) prijzen bekend zijn, is KPN. Als ik naar het schema kijk wat op iPC te vinden is, lukt het niet: http://www.iphoneclub.nl/145591/mogelijke-kpn-prijzen-iphone-4s-duiken-op/.

Edit: met een 2-jarig contract van €40 pm moet het trouwens wel lukken..

Bijdrager
    Zegveld

Vandaag bij de tmobile shop geweest. Zij dacht dat de telefoon rond de 250 euro zou worden.

Bijdrager
    Renko

Dus eenmalig €250 euro, dan max €37 per maand?

– Koop de iPhone 4S 16GB eenmalig voor €640,-
    – Bij Telfort een SIM only met 300 minuten, 100 smsjes, 1GB data, 24 maanden.

Totaal omgerekend zit je dan precies op €37 per maand plus €250 eenmalig. En dan zit je ook nog op het KPN netwerk die absoluut beter is dan T-Mobile.

Bijdrager
    Rickje

Ik kreeg deze week een mailtje ven BEN.nl, zij hebben aanbiedingen op dit moment. Ik zou er eens naar kijken.:)

Bijdrager
    juwlez

Ik wil geen reclame maken hoor maar Fedmas; dat gaat prima lukken.

Mocht je een iPhone 200 nemen met een Vodafone abonnement ben je p/m 34,50 armer voor 200 bel/sms en 1 gb internet. Momenteel zou je dan € 189 moeten bijbetalen dat zal hooguit een paar tientjes meer worden. Vermoed € 229,-

Kijk even op de website’s van de provider hoe het bereik is in jou gebied.

Voor Vodafone…..

klik dan links onder op bellen + sms, en daarna op internet op je mobiel.

Bijdrager
    Fedmas

Bedankt voor jullie reacties! Waarschijnlijk wordt het Vodafone of T-mobile (KPN té duur).

Ik heb me bij T en Voda ingeschreven, dus ben in ieder geval zo op de hoogte.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.