18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    sytrusze

iPhone 4s kopen, waar?

Beste leden,

wie weet er nog een winkel ERGENS in Nederland waar ze de iPhone 4s nog op voorraad hebben?
    Heb zowat elke winkel al afgebeld maar ze zijn nergens op voorraad, er worden maar 2 iphones per winkel geleverd werd mij verteld :S

Ik zoek een witte 4s van t-mobile, iemand enig idee :)?

Bijdrager
    fatboysmart

Buiten de randstad maak je meer kans meestal. Kennelijk zijn de ‘plattelanders’ iets minder iPhone minded dan de randstedelingen. Gewoon blijven bellen denk ik.

Bijdrager
    bjorngra

Dat zal lastig zijn. Ik had hem bij Mediamarkt gereserveerd en heb vanmorgen een telefoontje gehad dat ik hem kon halen, maar ik kreeg hem vanmiddag door T-Mobile geleverd. Volgens mij had ik hem beter kunnen halen en voor ietsje meer kunnen doorverkopen. :sarcastic:

Bijdrager
    queenfan

Ik heb mijn 4S gisteren in een KPN winkel in Groningen gekocht, heb geen reservering of iets dergelijks gedaan.

Gewoon naar binnen gegaan en een gekocht, was nog genoeg op voorraad. Dit was trouwens rond 15:00 uur dus een dagje Groningen?????

Bijdrager
    Tov

Maar bij KPN met je er waarschijnlijk wel een abonnement bij afsluiten, of verkopen ze het toestel ook los?

Bijdrager
    queenfan

Weet ik niet ik heb mijn abonemment verlengt

Bijdrager
    sytrusze

Super bedankt voor de reacties allemaal, ik lees het helaas nu net pas was vrijdag te druk met het zoeken naar een iPhone dat ik deze topic spontaan was vergeten. Vrijdag was het helaas zonder succes verlopen, maar heb mezelf op een paar wachtlijsten weten te zetten en ik zou maandag gebeld moeten worden dan kan ik hem ophalen, finally :yum:

Bijdrager
    Dennischo

Ik heb Vrijdag ook verschillende winkels afgezocht. Ruim op voorraad bij Belcompany en Media Markt maar die mogen het niet los verkopen werd aan mij verteld.

Waar kan je ze wel los kopen? Hoorde iets van de Hi winkels?

Bijdrager
    Dennischo

Iemand die hem toevallig bij The Phonehouse heeft los gekocht?

Bijdrager
    Berend92

Ik ben ookal bij een Phonehouse geweest
    Mij werd vertelt dat t niet kon en er was niet eens een show model aanwezig dus ik geef t weinig kans..

Bijdrager
    Dennischo

Hmm. Hoor er dus verschillende verhalen over. Dan kan het daar wel en daar weer niet. Beetje vaag allemaal!

Bijdrager
    sytrusze

Vandaag naar Mediamarkt gebeld en er werd mij verteld dat zij de telefoon ook los verkopen, helaas voor mij aangezien ik een T-mobile versie wil maar wellicht wel wat voor jou Dennischo. Bij welke Media Markt heb je het geprobeerd?

Bijdrager
    Dennischo

In Utrecht en Enschede verkopen ze het niet los.. Waar heb jij naar toe gebeld?

Bijdrager
    Dennischo

Media Markt Zwolle heeft niks meer:(

Bijdrager
    Dennischo

Inmiddels gereseveerd bij Castle.nl in Deventer. Nog ruim op voorraad los!

Bijdrager
    BDke

ik heb em gewoon kunnen afhalen bij Mobistar (België welliswaar aangezien ik Belg ben).
    Ze hadden er ruim voldoende van elk model op voorraad:)

Bijdrager
    Dennischo

Ik heb hem inmiddels! Kan hem pas na 20:30 proberen, eerst een radioprogramma presenteren. Maar me zoektocht is eindelijk afgelopen:)

Bijdrager
    sytrusze

Nice :), had trouwens naar de Mediamarkt in Rotterdam gebeld. Maar top dat je hem binnen hebt, ik ben nog steeds op jacht! Ze hebben nergens meer een witte:( en al helemaal niet in combinatie met een t-mobile abbo

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.