14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    mdb95

Iphone 4s kopen in Amerika

Oke mensen,

waarschijnlijk een topic die jullie erg veel hebben gehad,
    maar ik zou het erg fijn vinden als jullie deze kunnen beantwoorden:
    ik wil een Iphone 4s kopen in Amerika (Alaska)

Nu zie ik bij wallmarkt het volgende:
    http://www.walmart.com/ip/Apple-iPhone-4s-16GB-Black-or-White-AT-T-or-Verizon-Price-based-on-new-line-activation-or-eligible-upgrade-with-2-year-contract/13082132?findingMethod=Recommendation:wm:RecentlyViewedItems

Erg goedkoop!
    Alleen zit ik met het volgende probleem: kan ik deze gebruiken in Nederland?
    Nu lees ik dat deze geüpgraded kan worden naar 2 contract of ‘Verizon price based on new line activation’
    Ik zou mijn god niet weten wat dat betekent.

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om dit simlock vrij te kopen is; doane daar moeilijk over gaat doen; deze in Nederland te gebruiken is; en of dit echt de daadwerkelijke prijs is.

En als het allemaal een probleem wordt; is het iniedergeval mogelijk om goedkoper uit te zijn in Alaska met een Iphone.

Met Vriendelijke Groeten,
    Mdb95

Bijdrager
    MBPuser

Ik heb ook veel in de VS gekocht maar je hebt voor iets meer een jaar garantie extra in NL, misschien toch een overweging waard..

Bijdrager
    mdb95

Waar kan je deze kopen?
    En is deze die ik had gevonden bruikbaar voor in nl?

Bijdrager
    Tomac5

Prijs is gebaseerd op een 2 jaar contract bij Verizon.
    Lijkt me niet wenselijk, tenzij je emigreert naar Alaska of ergens anders in de US and A

Bijdrager
    MBPuser

Ik heb mijn spullen in NY Fitfh Avenue gekocht maar de iPhone was simlockvrij. Zoals Tomac al zei, het toestel wat jij wil is met 2 jarig contract én gelocked. Lijkt me inderdaad niet wenselijk..

Bijdrager
    mdb95

Weet iemand een goedkope unlocked iphone 4s voor een goedkope prijs?
    Het liefst bij anchorage (Alaska)

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    MBPuser

Hou wel in gedachten dat als een aanbieding te mooi is om waar te zijn dat vaak ook zo is:wink:

Bijdrager
    mdb95

Is dat een beetje een betrouwbare site?

Bijdrager
    mdb95
    Bijdrager
    MBPuser

$500 ex. shipping vind ik nogal aan de prijs voor een tweedehands.. Waarom koop je hier geen nieuwe voor een meier meer, heb je 2 jaar garantie !

Edit: of een mooie tweedehands waar nog garantie op zit via Marktplaats ofzo

Inactief
    Anoniem

Craigslist = marktplaats

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik heb een adres gevonden GSM Eindhoven 4S 16 GB voor 539 Euro……….iemand ervaring?

Bijdrager
    Chrissser

Idd, ik zag hun aanbieding van hun iPhone 4S op marktplaats , van GSM-Endhoven.
    Ik woon zelluf bovenin noordholland, en ze verzenden nog geen producten, duz niet echt een oplossing voor mij.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.