13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    swig

iPhone 4s kopen?

Hallo allemaal,

Ik overweeg om een iPhone te kopen, maar de 5s is wat te duur voor mij, ik studeer namelijk nog.
    Nu kan ik wel een iPhone 4s op de kop tikken voor €250.
    Ik vraag mij echter af of deze zijn geld nog wel waard is, want als Apple dit najaar de ondersteuning voor de 4s laat vallen, ben ik er ook nog weinig mee natuurlijk.

Kunnen jullie een voorspelling doen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Bryan Ly

De 4s is nog altijd een prima telefoon hoor en dat je hem waarschijnlijk niet verder gaat kunnen upgraden naar iOS 8 is misschien geen ramp voor je? Maar voor die 250€ zou ik deze kans niet laten schieten!

Bijdrager
    OMT-fan

Heb ook een 4S en zou niet weten wat er aan mankeert.
    Ik kan tot nu toe alles updaten wat iOS7 heeft uitgebracht en ben dus up-to-date!
    Kopen dus dat toestel, zeker voor dat geld, tenzij het geen “zuivere koffie” lijkt!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hangt er helemaal vanaf hoe het toestel gebruikt is. Controleer of alle knoppen het nog goed doen en of er indicaties zijn of het toestel al eens een royale smak heeft gemaakt.
    Controleer batterijtijden eens (instellingen>gebruik>helemaal onderaan).
    Als alles in orde is, dan is €250 een hele goeie prijs.

Bijdrager
    Hydræ

Gewoon voor de 4S gaan! Prachtige telefoon, werkt goed, ook met iOS 7. Agenda, Notities en Herinneringen synchroniseren met een Mac gaat naadloos. Het liefst persoonlijk ophalen en check of alles werkt.

Bijdrager
    jf
    swig op 09 februari 2014

want als Apple dit najaar de ondersteuning voor de 4s laat vallen

Hoe kom je daar bij? De 4 heeft gewoon de update naar iOS 7 gekregen en wordt dus nog steeds ondersteund, je kunt er gerust van uit gaan dat de 4s ook nog gewoon iOS 8 gaat krijgen.

Bijdrager
    marcapple

de iPhone 4s is een super telefoon. ik heb hem zelf ook gehad, maar ben overgestapt naar de 5s. de iphone 4s heb ik een jaar gehad en nooit problemen ondervonden ofzo. voor 250 euro heb je een goede koop. vraag wel naar de aankoopbon en controleer of de homebutton, mute knop, en de volumeknoppen nog werken.

veel suc6 met de aankoop en vertrouw je het niet, vooral niet doen!!!! ( ik zou afhaken als hij de aankoop bon niet heeft, en trap er ook niet in als hij of zei zegt dat hij bij een vaag abonnement is meegegeven, want dan hoort de bon erbij te zitten. )

Bijdrager
    swig

Bedankt voor de tips, ik zal er op letten!

Bijdrager
    bupaul

Ik ben inmiddels ook van de 4S overgestapt naar de 5S.
    De 4S heb nog steeds en ook daar zit IOS 7 op. Geen enkel probleem.
    De €250 is hij zeker waard als het geheugen 16G is.
    Mocht het 32G of zelfs 64G zijn dan zet ik mijn vraagtekens bij de prijs want de laatste is zelfs nog € 400 waard.

Geblokkeerd
    Anoniem
    jf op 09 februari 2014
    swig op 09 februari 2014

want als Apple dit najaar de ondersteuning voor de 4s laat vallen

Hoe kom je daar bij? De 4 heeft gewoon de update naar iOS 7 gekregen en wordt dus nog steeds ondersteund, je kunt er gerust van uit gaan dat de 4s ook nog gewoon iOS 8 gaat krijgen.

Dat ligt eraan wanneer iOS 8 gelanceerd zal worden en wat het vervolgens vergt van de techniek…
    Als dit gelijktijdig is met de iPhone 6, dan is het niet ondenkbaar dat de ondersteuning bij de 4S stopt.

Bijdrager
    Nora Nora

Hoe denken jullie dat het zich gaat ontwikkelen met de ondersteuning van de 4s? Apple verkoopt deze nog steeds, is het dan niet vreemd dat ze er niet voor zorgen dat ios8 er ook op kan draaien? Of is dit wel gangbaar bij Apple, is het vaker gebeurd, dat een toestel nog wel verkocht werd maar niet mee ging in de volgende update van ios?

Bijdrager
    KarelWillem

Ze verkopen zelfs de 4 nog met miljoenen tegelijk.

Dus voorlopig gaan de 4 en 4S nog wel even mee ondersteund worden.

Bijdrager
    jf

Nieuwe iOS-en worden doorgaans in september gepresenteerd en het tot dan toe “oudste” nog ondersteunde toestel doet vanaf dan niet meer mee. Op basis daarvan verwacht ik dat je iOS 8 (september 2014) niet meer op de iPhone 4 kunt installeren en dat het voor de iPhone 4s ophoudt vanaf iOS 9 (september 2015).

ralpharma op 13 februari 2014

Dat ligt eraan wanneer iOS 8 gelanceerd zal worden en wat het vervolgens vergt van de techniek…
    Als dit gelijktijdig is met de iPhone 6, dan is het niet ondenkbaar dat de ondersteuning bij de 4S stopt.

Nogmaals: hoezo? De 3GS heeft iOS 6, dat geintroduceerd werd met de iPhone 5, ook gewoon nog gekregen. Zie mijn stukje boven de quote: je mag dat ook lezen als “doorgaans worden bij een nieuw iOS en iPhone de voorgaande 3 generaties iPhones ook nog ondersteund”.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.