13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    swig

iPhone 4s kopen?

Hallo allemaal,

Ik overweeg om een iPhone te kopen, maar de 5s is wat te duur voor mij, ik studeer namelijk nog.
    Nu kan ik wel een iPhone 4s op de kop tikken voor €250.
    Ik vraag mij echter af of deze zijn geld nog wel waard is, want als Apple dit najaar de ondersteuning voor de 4s laat vallen, ben ik er ook nog weinig mee natuurlijk.

Kunnen jullie een voorspelling doen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Bryan Ly

De 4s is nog altijd een prima telefoon hoor en dat je hem waarschijnlijk niet verder gaat kunnen upgraden naar iOS 8 is misschien geen ramp voor je? Maar voor die 250€ zou ik deze kans niet laten schieten!

Bijdrager
    OMT-fan

Heb ook een 4S en zou niet weten wat er aan mankeert.
    Ik kan tot nu toe alles updaten wat iOS7 heeft uitgebracht en ben dus up-to-date!
    Kopen dus dat toestel, zeker voor dat geld, tenzij het geen “zuivere koffie” lijkt!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hangt er helemaal vanaf hoe het toestel gebruikt is. Controleer of alle knoppen het nog goed doen en of er indicaties zijn of het toestel al eens een royale smak heeft gemaakt.
    Controleer batterijtijden eens (instellingen>gebruik>helemaal onderaan).
    Als alles in orde is, dan is €250 een hele goeie prijs.

Bijdrager
    Hydræ

Gewoon voor de 4S gaan! Prachtige telefoon, werkt goed, ook met iOS 7. Agenda, Notities en Herinneringen synchroniseren met een Mac gaat naadloos. Het liefst persoonlijk ophalen en check of alles werkt.

Bijdrager
    jf
    swig op 09 februari 2014

want als Apple dit najaar de ondersteuning voor de 4s laat vallen

Hoe kom je daar bij? De 4 heeft gewoon de update naar iOS 7 gekregen en wordt dus nog steeds ondersteund, je kunt er gerust van uit gaan dat de 4s ook nog gewoon iOS 8 gaat krijgen.

Bijdrager
    marcapple