17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    thoesss

iPhone 4S in NL

Beste mensen,
    Pas toen ik keek naar de stream van de aankondiging van de iPhone 4S (in samenwerking met iPC) kwam ik achter jullie community.
    Nu heb ik een vraag:
    Op welke datum verwachten jullie dat je straks de iPhone 4S in Nederland kan reserveren op http://www.apple.com?

In Amerika kon je de iPhone 4S op 7 oktober reserveren dan zou die op de release datum (14 oktober) bij je door de brievenbus vallen. Dat is dus zeven dagen van te voren.

Is dat hetzelfde in Nederland? Kan je de iPhone 4S zeven dagen voor de release (dus op 21 oktober) reserveren zodat hij op 28 oktober bij je thuis is?
    Hoe was dat in voorgaande jaren?
    Alvast bedankt voor jullie reactie!

Bijdrager
    Gastonw

Voor zover ik weet heeft o.a. T-Mobile ervoor gekozen dit jaar geen reservering vooraf te doen.

Bijdrager
    thoesss

Ik bedoel niet in combinatie met een abonnement ik bedoel gewoon los kopen op de Apple website. Dus niet bij T-mobile of dergelijke. Gewoon los in de webwinkel voor zo’n 610 euro!

Bijdrager
    youp.c

De iPhone 4 staat pas sinds maart in de store (zie nieuwsbericht), dus meer dan een halfjaar na de launch

Bijdrager
    pim939

Ik denk zelf dat hij in november in de nl online store staat

Bijdrager
    Domtoren

In Engeland en Duitsland is de 4S verkrijgbaar vanaf 14 oktober. Sinds 7 oktober kon je daar voorbestellen met een levertijd van 1 à 2 weken. Als dat in Nederland net zo gaat kun je voorbestellen vanaf 21 oktober en wordt je 4S verstuurd 4S tussen 28 oktober en 4 november.

Maar er is geen enkele zekerheid dat het hier net zo zal gaan. En het kan heel goed zijn dat de levertijd verder oploopt de komende weken.

Dat de iPhone 4 pas sinds maart in de store staat zegt waarschijnlijk niets over de levering van de 4S.

Maar niets is zeker in het leven…

Bijdrager
    Domtoren

Ik denk zelf dat hij in november in de nl online store staat

Waarom denk je dat? Hier staat duidelijk dat de 4S verkrijgbaar is vanaf 28 oktober.

Bijdrager
    pim939

ik bedoel los dus simlock vrij

Bijdrager
    IBram15

Vanaf het begin simlockvrij denk ik.

Bijdrager
    Gastonw

Apple verkoopt naar mijn weten de iPhone alleen via providers. Dit ligt dus aan de providers of zij al dan niet de iPhone zonder abonnement aanbieden. Correct me if I’m wrong.

Bijdrager
    IBram15

Je kan de iPhone 4 nu toch gewoon simlockvrij kopen op Apple.nl, waarom zou het dan aan de providers liggen?

Bijdrager
    Macosxachist
    Gastonw op 09 oktober 2011

Apple verkoopt naar mijn weten de iPhone alleen via providers. (….) Correct me if I\’m wrong.

You’re wrong.

Bijdrager
    iHam

In bijv. Duitsland kun je hem al simlockvrij voorbestellen, dus waarom niet in Nederland? Ik denk dat de iPhone 4 als los toestel wel een kleine hit is geweest in Nederland. Dus waarom niet met de 4s?

Bijdrager
    youp.c

Mijn reactie: “De iPhone 4 staat pas sinds maart in de store (zie nieuwsbericht), dus meer dan een halfjaar na de launch”, sloeg op het feit dat de TS naar ervaring vroeg bij eerdere launchs, ik verwacht ook dat de 4S (vrijwel) direct na de introductie in Nederland online uitkomt, maar er is geen enkele zekerheid.

Bijdrager
    thoesss

Oke, conclusie: Geen enkele zekerheid.
    Verwachting is dus wel dat hij online te bestellen gaat zijn. Ik neem aan dat Apple wel iets van zich laat horen als de providers de iPhone 4S met abonnement gaan verkopen. Zelf hoop ik gewoon op een voorverkoop via het internet, dat je hem gewoon kan reserveren en laten thuis bezorgen.

Jammer dat we het niet met voorgaande jaren kunnen vergelijken, omdat we toen nog helemaal niet de mogelijkheid hadden om hem via internet te kopen. Nu kan dat wel sinds maart, dus het lijkt mij bij de 4S ook wel mogelijk…

Bijdrager
    pim939

Op Apple.com staat dat hij in Amerika in november simlock vrij komt.

Bijdrager
    Domtoren

pim939 4 uur geleden #
    ik bedoel los dus simlock vrij

Ik ook. In de Apple online store is de iPhone alleen maar simlockvrij te krijgen, niet met abonnement.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.