17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    gewoontjes2k

Iphone 4s icm BMW (aux)

Hebben meer last van het onderstaande probleem?

1) https://discussions.apple.com/thread/2525354?start=0&tstart=0
    2) https://discussions.apple.com/message/16409511#16409511

Probleem: Ruis uit de speakers door gebruik van een iphone 4 of een 4s via een aux kabel in een BMW (model 1 serie, 3 serie of 5 serie – bouwjaar 2005+)

Bijdrager
    Speedooo

Ik rij een BMW 116i uit 2007 en heb mijn iPhone verbonden met een AUX-kabel. Geen problemen mee:-)

Bijdrager
    gewoontjes2k

Ja maar heb je een 4 of 4s.
    3GS heeft bijvoorbeeld nergens van.

En welke radio heb je, ik een business met aux (geen usb aansluiting).
    116i (2005)

Bijdrager
    MacTS

Ik heb een iPod Touch 2nd via AUX op m’n Business Line. Ook geen probleem. Wel een goede kabel en mp3’s in hoogste kwaliteit (320 kbps).

Bijdrager
    macxa4

Yep, heb ook dit ruisprobleem in mijn 2008 1-serie. Erg irritant!:sad:

Bijdrager
    CedricH

Ook hetzelfde probleem met een BMW 3 serie uit 2005. De ruis is niet storend maar wel hoorbaar als een afspeellijst gedaan is bijvoorbeeld. Ik heb het probleem met zowel mijn iPhone 3GS als mijn iPod Nano 1G en 3G

Bijdrager
    PJ_9911

Heb dit ook met mijn BMW 1 reeks facelift. Professional radio met hifi optie. Een constante pieptoon. Met een galaxy S en dezelfde kabel geen problemen. Ik word er gek van!

Bijdrager
    JJmac

Waar zit die aansluiting dan? heb namelijk ook een BMW 3 serie uit 2005.

Bijdrager
    PJ_9911

Onder de armsteun

Bijdrager
    JJmac

Heb ik niet? van het zomer net nog een sigaretten aansluiting erbij laten maken, de vorige is waarschijnlijk opgeslokt door de VDO navigatie.

Bijdrager
    PJ_9911

Dacht dat dit standaard was zelfs!

Bijdrager
    PJ_9911

Anyway, ik heb deze namiddag mijn pakketje aangekregen van smartphonecovers:

http://www.smartphonecovers.be/product_info.php/products_id/70
    Werkt zalig!!

Audio via de dock connector, geen ruis meer én opladen tegelijk mogelijk!! Ik heb het pakket met de micro usb oplader erbij gekocht, leek mij geen geld en werkt zeer goed! :thumbsup:

Bijdrager
    JJmac

Deze radio zit er bij mij in, past er hier ook z’n kabel in?

Bijdrager
    PJ_9911

Heb je een aux aansluiting? E46 radio lijkt me?

Bijdrager
    JJmac

Inderdaad een E46 maar heb geen aux aansluiting.
    Ik moet er bij vertellen dat er verder een VDO navigatie, Nokia (6300?)en een Parrot 3100 inzit, kan ik dus ook nog een kabel achter kwijt?

Edit;
    Lees net op Marktplaats over een snap-in adapter, zou ik deze ipv de Nokia adapter kunnen plaatsen?
    Wie zou me hier iets meer over kunnen vertellen.

Bijdrager
    PJ_9911

Over een e46 weet ik eigenlijk niets, maar als je een parrot hebt, kan je daar niets op aansluiten?

Bijdrager
    Svartvatten

Ford Mondeo benzine 2006 en iPhone 4S:
    – Behoorlijk ruis (hoge toon afhankelijk van toeren en rubbeligge-rommel-ruis, niet toerenafhankelijk).
    – Combikabel Connector aan onderzijde iPhone. 1 draad naar AUX ingang radio en 1 draad naar USB op aansteker stekker.

Jammer, iets aan te doen?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.