7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacPatje

iPhone 4S herkennig

Ik kan een 2dehands iPhone 4S kopen, ben zelf in bezit van een iPhone 4 waar kan ik verschil aan merken.
    Buiten de buiten kant dat de knopjes anders staan van geluid, iets in het menu van toestel dat de iPhone 4 niet heeft.
    Omdat er na het schijnt ook namaak op de markt is, zou ik graag weten waar ik het aan kan zien.

Mvg,

Moderator
    unSOUND

Meestal de resolutie. Het scherm van de iPhone heeft een veel scherper beeld dan de namaak iPhones. En zoek naar de App store en start die, imitaties hebben immers niet de App store van Apple.

Bijdrager
    Nickalicious

@ unSOUND volgens mij bedoelt de TS hoe hij verschillen kan zien tussen een iPhone 4 en een 4S. Althans als ik het goed begrijp.

Makkelijkste is in ieder geval de homeknop ingedrukt houden en dan komt Siri naar voren (mits dit aanstaat, anders even in de instellingen kijken) en aan de buiten kant kan je het zien aan de antennes. De iPhone 4 heeft 3, 2 aan de onderzijde en 1 op de bovenkant van de metalen ring.

De 4S heeft er 4, 2 aan de onderkant en 2 aan de bovenkant.

Moderator
    unSOUND
    Nickalicious op 03 februari 2012

@ unSOUND volgens mij bedoelt de TS hoe hij verschillen kan zien tussen een iPhone 4 en een 4S. Althans als ik het goed begrijp.

Hij zegt zelf al dat hij een iPhone 4 heeft, en het verschil tussen die 2 zelf kan zien. Maar er staat ook dit:

Omdat er na het schijnt ook namaak op de markt is, zou ik graag weten waar ik het aan kan zien.

Bijdrager
    iMacPatje

Ok bedankt voor de info dan heb ik toch al iets voor na te kijken.
    Want ik dacht dat er in het menu niets staat vermeld van iPhone 4S of iPhone 4.
    Met die Siri ben ik al een stap verder, ook mits de jealbreak kan ik nog altijd merken of het de originele Siri is of een geïnstalleerde denk ik.

Bedankt

Bijdrager
    Nick Nack

Streepje van de antenne zit bij een 4 bovenop, langs de jack plug. Bij een 4S zit deze aan de zijkant, boven de switch voor de stille stand. Deze switch zit ook iets lager dan bij een 4.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Wat ook handig is: Neem je laptop en hang hem even aan je laptop. Als iTunes hem herkent is het vrijwel zeker dat hij echt is!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.