30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    Woutermesker

iPhone 4s halen oberhausen

Hoi,

Is het mogenlijk om de nieuwe iphone4s (simlock vrij) vrijdag te halen in Oberhausen? Aangezien deze in de USA pas in November beschikbaar komt?…

Gr Wouter

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou bijna zeggen; wat denk je zelf?:lol:

Nee?

‘Vorbestellen’ vanaf 14 oktober. Niet afhalen vanaf 14 oktober.

Bijdrager
    Macinzon

Ik zou bijna zeggen; wat denk je zelf?
    Nee?
    ‘Vorbestellen’ vanaf 14 oktober. Niet afhalen vanaf 14 oktober.

Als het ‘Vorbestellen’ vanaf 14 oktober is, waarom staat er dan zo’n enorm grote knop ‘Vorbestellen’ als het nu 8 oktober is?

Er staat ‘Ab 14. Oktober erhältlich’, oftewel ‘Vanaf 14 oktober verkrijgbaar’, als het goed is ligt hij op die dag in de winkel. Alleen is nog de vraag of je op tijd zult zijn voor dat ze zijn uitverkocht (mensen die hebben gereserveerd bij de winkel zelf krijgen waarschijnlijk voorrang).

Bijdrager
    cardwizard

Bij de Apple store kun je niet reserveren om af te halen

Je kunt er alleen reserveren als je ze laat verzenden , vrijdag komen er 2 aan (als UPS op tijd is)

Bijdrager
    KarelWillem
    Macinzon op 08 oktober 2011

…’Vorbestellen’ vanaf 14 oktober. Niet afhalen vanaf 14 oktober….

:sick:

Haha, zie je wel dat mijn kennis van Duits niet bestaand is.

Je hebt zo ontzettend gelijk.

Maar het zal wel net zo gaan als met de Apple TV 2.
    Die was ook echt heeeeel lang niet normaal op voorraad en niet te reserveren.

Bijdrager
    Woutermesker

Wel grappig als je zo een opmerking maakt en niet eens klopt aangezien je nu al kan voorbestellen alleen mijn vraag is deze telefoon simlock vrij?

Bijdrager
    Hansi2124

Je weet dat je hier in Nederland geen garantie hebt op een in het buitenland gekochte iPhone?

Bijdrager
    KarelWillem
    Woutermesker op 08 oktober 2011

Wel grappig als je zo een opmerking maakt en niet eens klopt aangezien je nu al kan voorbestellen alleen mijn vraag is deze telefoon simlock vrij?

Ja, ik BEN grappig.:lol:

Voor 629 euro lijkt het me wel dat hij simlok-vrij is ja.

Bijdrager
    cardwizard

De iPhones zijn simlock vrij ! -> Bron Apple.de : http://cl.ly/0C0E1G3O1E202X3f3w1s

@Hansi2124 , en waarom hebben we hier geen garantie ? garantie gaat via serienummer en is geldig over de hele wereld !

van de week is mijn iPhone 4 omgeruild voor een nieuwe (gekocht in Frankrijk en geruild door Apple Nederland) ook de Duitste Apple store heeft me al eens geholpen met die iPhone 4

:thumbsup:

Bijdrager
    iHam

Ik ben ook een keer naar Oberhausen geweest voor een iPad 2. Ze hadden er 40 in de soort die ik wou. Na 2 uur waren ze allemaal verkocht. Zelfs alle andere modellen. Dus wees voorbereid.

Bijdrager
    Woutermesker

Daarom ga ik ook “VROEG”

Bijdrager
    Hansi2124
    cardwizard op 08 oktober 2011

@Hansi2124 , en waarom hebben we hier geen garantie ? garantie gaat via serienummer en is geldig over de hele wereld !
    Dat is dan sinds kort. Ik heb op OMT alleen nog maar dit soort berichten gelezen:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-garantie-nl#post-2022021

Garantie iPhone buitenland

Bijdrager
    puchelaar

@cardwizard; kan je ze in Nederland laten bezorgen? Of heb je een adresje in Duitsland waar iemand ze voor je aanneemt? Ik heb zitten twijfeleln of ik een vriend zou vragen, maar voor ik ze dan hier heb is het alsnog een week verder, en dan is ’t nog maar een week tot aan de Nederlandse lancering…

Bijdrager
    cardwizard

Ik laat ze in Duitsland bezorgen inderdaad , net over de grens bij mij

@Hansi2124 die topics zijn al ouder dan een jaar (ook de laatste reacties) garantie is echt wereldwijd MITS je naar Apple zelf gaat , dus niet provider of reseller , bij de Apple store word zelfs niet naar een bon gevraagd

Bijdrager
    stavos

Dit draadje vertelt een heel ander verhaal..

Bijdrager
    cardwizard

die komt dan wel van een mediamarkt

als je de iPhone bij Apple koopt (rechtstreeks of een store) dan heb je gewoon garantie

in Oberhausen Duitsland konden ze zien dat ik hem gekocht had bij de Apple store in Parijs : garantie geen enkel punt

Bijdrager
    Hansi2124

In de MM is een Apple Store.
    Een store in een store dus.

Bijdrager
    stavos

Ah, je bedoelt dus met “MITS je naar Apple zelf gaat” ook de aanschaf van het toestel. Dat miste ik even. Ik dacht dat je alleen de garantie afhandeling bedoelde..:wink:

Bijdrager
    cardwizard

Nou dat bedoel ik eigenlijk ook niet te zeggen , maar ik koop alleen bij Apple zelf dus over de rest kan ik weinig zeggen

Bijdrager
    stavos

Maar dat is wel het verschil tussen het voorbeeld dat jij geeft en de situatie die beschreven wordt in het draadje waar ik naar refereer. En eigenlijk is dat wel een logisch verschil.

Bijdrager
    cardwizard

Logisch is het niet toch , het is en blijft een Apple product en ik vind dat ze tijdens garantie alles moeten maken

Bijdrager
    stavos

Het product is hetzelfde, maar de verkoper niet. En ‘alles’ maken/repareren/vervangen tijdens een garantie periode kost een bedrijf teveel.

Moderator
    Strifer

Bovendien slaat het nergens op dat wanneer je je iPhone met een baksteen molt Apple dit maar moet maken, omdat ie nog in de garantie zit;-) Het gaat om rechten en plichten.

Bijdrager
    cardwizard

Ja hallo , ik bedoel natuurlijk wel normale gebreken hier he :nerf:

Als het een defect is wat onder garantie gemaakt hoort te worden dan moet Apple niet zeiken en het maken , dat is niet meer dan normaal

Bijdrager
    janheij

Ik ben ook van plan om naar Oberhausen te gaan.
    Wie heeft hier ervaring mee? Hoe vroeg moet je in de rij gaan staan om er bijna zeker van te zijn er een te bemachtigen en hoe groot is de voorraad meestal?

Bijdrager
    064harry

Gewoon vroeg genoeg gaan en dus voor de deur gaan liggen. Om 08.00 gaat de winkel open.

Kijk eens effe

Wie het eerst komt wie het eerst maalt…

Bijdrager
    eitjuhmartijn

Zo, nog een paar dagen. Mooi he al die meningen, voorlopig zijn er al wel meer dan 1.000.000 verkocht binnen 24uur dus zo erg is het allemaal niet.

Zelf ga ik donderdag avond rijden richting Oberhausen dus als er mensen mee willen. Er is ‘beperkte’ plaats!

Bijdrager
    thoesss

Beste iPhonefanboys,
    Het liefst zou ik zelf naar Duitsland rijden om de iPhone 4S op te halen, maar aangezien ik een 16-jarige scholier ben, ben ik verplicht om naar school te gaan.
    Daarom heb ik de vraag of iemand misschien een extra iPhone 4S 16GB voor mij mee zou kunnen nemen. Ik kom de iPhone 4S dan op zaterdag 15 oktober bij u thuis ophalen en betaal u er dan 680,- euro voor (50 euro winst).
    Een kleine aanbetaling is eventueel mogelijk.
    De kleur maakt mij niks uit.
    Als je me kan helpen mail me dan op: [email protected]

Bijdrager
    puchelaar

@eitjuhmartijn; wat is je plan precies? Donderdagavond rijden en dan? Hotel, in de auto, in de rij?
    Ik ben zelf ’n beetje aan ’t twijfelen om vrijdagochtend (of is 3u donderdagnacht?) te gaan rijden vanuit Amersfoort, zodat ik er tegen 5u ben. Anderzijds is met meerdere mensen gaan natuurlijk wel prettiger, omdat je dan ook nog eens elkaar kan afwisselen in de rij.

Twijfel, twijfel…

Bijdrager
    mausse

Wie wil er voor mij een zwarte 64GB meenemen? fee is € 100!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.