3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    noah brouwer

iphone 4s geen geluid wel bij afgaan en wekker hoor je wel maar muziek enzo niet

hallo
    ik heb al een poosje een iphone 4s maar het geluid valt weg bij muziek youtube en email en andere apps bij oortjes er in doen heb ik wel geluid heel raar.
    weet iemand wat dit kan zijn?
    met vriendelijk groet noah brouwer

Bijdrager
    MacAanZee

Mijn zoon heeft er ook last van bij zijn iPhone 4S, maar waardoor het komt is niet precies bekend. Volgens hem ‘denkt’ de iPhone dat het stekkertje van de oortjes erin zitten terwijl dat niet zo is. Daardoor geeft hij geen geluid. Ik weet niet hoe het opgelost kan worden!

Bijdrager
    gZC6QtpjcssT4F

Juist, wat MacAanZee zegt zal waarschijnlijk het geval zijn. Je iPhone denkt dat een koptelefoon is aangesloten terwijl dit niet is.
    Kijk met een zaklantaarn of er stof of iets dergelijks in de koptelefoonaansluiting zit, en maak deze schoon door er bijvoorbeeld hard in te blazen, perslucht, of met een plastic tandenstoker het vuil weghalen.

Stop daarna misschien je echte koptelefoon er in en er uit en kuik of het werkt. Anders misschien nog even je telefoon herstarten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.