5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Frank Visser

iPhone 4s – Front camera geeft blauwe en rode gloed

Hallo mensen,

Sinds een paar maanden heb ik de 5s en heb ik mijn 4s naar mijn vriendin gedaan.
    Ik heb nooit problemen gehad met me 4s maar sinds me vriendin hem heeft is er een blauwe gloed als ze de front camera gebruikt.
    We facetimen nog wel is, de camera kan even normaal zijn, maar dan opeens ontzettend blauw of rood. Erg irritant.

Weet iemand hoe dit komt of dit op te lossen is? Of gewoon een defect waar niks meer aan gedaan kan worden?

Dank!

Bijdrager
    SunKeeper

Gebeurt het altijd of alleen in specifieke lichtsituaties?
    Bij weinig contrast in het omgevingslicht kan het soms voorkomen dat er dat soort verstoringen in het beeld zitten. Vooral de kleine cameraatjes hebben daar snel last van.

Zit er een screenprotector overheen toevallig?

Bijdrager
    Hermanko

Een iets met blauwe hoes te dicht bij de lens ? Ik had het met een perspex transparante hoes ook. Anders met een watten staafje de lens schoonmaken.

Bijdrager
    Frank Visser

Zal even navragen wanneer het specifiek gebeurd.
    We facetimen vaak wel als het al wat donkerder is, zal het morgen laten weten.

Ze gebruikt verder geen hoesje of screenprotector.

Dankjulliewel alvast! (Y)

Bijdrager
    Frank Visser

Even nagevraagd en de laatste tijd heeft ze het altijd, maakt niet uit onder welke omstandigheden.
    Nu twijfel ik daar wel aan want ze kan als ze zich ergens aan irriteert behoorlijk de smoor er over in hebben en het erger laten lijken dan het is:P

Maar nog steeds is er een probleem,
    Is dit een defect of nog te verhelpen?

Hij was volgens haar gister ook helemaal vastgelopen zonder nog iets te kunnen doen. Misschien heeft de iPhone zijn einde wel gehad..?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.