26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    lauwvdh

iPhone 4S bevoorrading winkels 28 okt?

Ha,

Ik sta redelijk hoog op de wachtlijst bij de Belcompany en Hi-winkel voor de aanschaf van de 4S. Nu vroeg ik mij af, of jullie verwachten of deze winkels ook al daadwerkelijk op 28 oktober de iPhones in huis hebben en deze kunnen gaan leveren aan hun klanten..?

Misschien dat iemand dit weet die zelf (werk)-ervaring heeft bij telecom winkels?

Dank!

Bijdrager
    Ritsurt

Dat is natuurlijk altijd nog maar de vraag, ik heb zelf ook een iPhone 4S in bestelling staan bij een Hi winkel, ik werk zelf bij iCentre, en daar is het gewoon afwachten of we ze vrijdag krijgen, je weet het nooit.. ga er van uit van wel.

Bijdrager
    lauwvdh

Oke, thanks voor je reactie! Dus winkels worden zelf ook in het ongewisse gelaten? Vind dat best apart eigenlijk..

Belcompany had het er over, toen ik me daar op de lijst liet zetten, dat zij een ‘deal’ hadden gesloten met Apple zodat zij de eerste levering iPhones 4S kreeg. Het leek me een verkooppraatje, maar goed! Laten we hopen dat ik vrijdag gebeld wordt om mijn nieuwe telefoon op te gaan halen..

Bijdrager
    Ritsurt

Ja er is veel onduidelijkheid zover ik weet, en je kan er als winkel daarom ook nooit 100% van uit gaan dat je hem ook echt op de 28e kan verkopen.

Laten we hopen, wil hem vrijdag ook graag op gaan halen.

Bijdrager
    Paul26

Ik heb hem ook gereserveerd, dan bij Vodafone. Ook daar is het niet helemaal duidelijk of de iPhones er vrijdag al zijn. Maar op de vraag of ik dan een belletje kan doen, zodat ik niet voor niets hoef te komen krijg ik het volgende antwoord: “sorry meneer, wij hebben geen telefoon, dus dat is niet mogelijk.” Wat is dat voor iets raars? Als telefoonwinkel geen telefoon..

En dan nog iets. Ik ben van plan over te stappen van T-mobile (destijds enige keuze voor iPhone 3GS) naar Vodafone en ik wil mijn nummer natuurlijk behouden. Nou schijnt het tegenwoordig ook zo te zijn dat ik vrijdag mijn telefoon nog niet eens meekrijg als hij er is. Er moet eerst bevestiging zijn van T-mobile dat mijn nummerbehoud wordt goedgekeurd.

Ik vind het allemaal maar een raar verhaal.

Bijdrager
    Nickalicious

Als ik naar de iPhone 4 keek, kregen we die om 11u op de dag zelf pas. Best lullig voor de mensen die bij opening voor de deur stonden. De 3GS hadden we al 2 dagen van te voren. De 3G weet ik niet precies meer.

Dit jaar? Helemaal niks bekend..

Bijdrager
    lauwvdh

Ja Paul, dat is inderdaad een raar verhaal allemaal! Mag ik vragen waarom je dan de overstap naar Vodafone wil maken? Ik zit op dit moment namelijk bij Hi, en ik ben daar best tevreden over.. maar nu met de nieuwe databundels en dergelijke weet ik ook niet meer zo goed wat ik moet kiezen!

Als ik vrijdag niet gebeld wordt (ze zouden me bellen als de iPhone er is), dan ga ik maar eens even de stad in denk ik! Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar heb zo het idee dat als er mensen de winkel in komen en de iPhone ook willen hebben, maar niet op de wachtlijst staan, ze hem gewoon meegeven.. hebben zij weer omzet, en tja.. helaas nummer 11 op de lijst, de eerste levering iPhones is alweer op!

Bijdrager
    Ritsurt

Ik zal gewoon langsgaan, heb je meer kans dan dat je diegene spreekt aan de andere kant van de lijn, en kan je eventueel nog wat druk neerleggen waar nodig is.

Ik heb zelf ook gekeken bij andere providers maar die vond ik vergeleken met Hi allemaal wat duurder, bij Hi heb ik mooie lage maandkosten moet ik alleen eenmalig wat meertellen, en het feit dat ik mijn abonnement precies op de 28 mag verlengen en mijn iphone abonnement dan ook direct ingaat vind ik de grootste reden om bij Hi te blijven, veder ook niks te klagen daar.

Bijdrager
    Paul26

@lauwvdh Ik was niet tevreden over T-mobile. Gewoon té vaak geen bereik. Dus toen ben ik gaan kijken naar de alternatieven. Ik vind de nieuwe abbo’s van vodafone wel interessant. Met name de internetsnelheid die ze aanbieden is fors. Ook met de databundel denk ik uit te kunnen komen.

Ik sta wel nummer 1 op de lijst, dus dan mag ik aannemen dat ze die van mij vasthouden:)

Bijdrager
    J-P-H

Op de website van de iPhoneclub staan tarieven van verschillende providers.
    T-Mobile en Vodafone zijn gelijkwaardig, KPN is iets duurder maar heeft dan weer hogere snelheid.
    Ik heb in Brabant als T-Mobile gebruiker weinig last van matig bereik, dus ik kies voor de gemakkelijke weg en verleng mijn contract.

Bijdrager
    Lucjuh

Vodafone geeft met een smart abonnement dezelfde snelheid (14,4 dacht ik) als KPN geloof ik.

Bijdrager
    billw

wat zou voorrang krijgen bij uitleveren van de 4S ?

Apple online bestellingen –
    Telecom aanbieders –
    overig –

Grtz.

Bijdrager
    GT1988

Ik werk zelf ook bij een APR. Wij krijgen voor zover ik weet wel iPhones vrijdag maar zeer beperkt. Reserveren kan niet en ik raad iedereen dan ook aan om niet bij APR’s voor de deur te gaan zitten maar bij de providers. Daar heb je sowieso meer kans aangezien de APR’s de telefoons geleverd krijgen via de providers. (die gaan echt niet hun halve voorraad delen met een winkel waaraan ze een deel van de winst moeten afdragen)

Wij hadden vorig jaar op de dag van lancering 2 iPhones

Bijdrager
    Livebox

Blijft zo wie zo lastig om aan te geven of deze op voorraad liggen bij de winkels.

Ik heb samen met velen een pre order geplaatst. Zelf krijg ik hem netjes op de 28ste geleverd. Denk dat je geluk moet hebben als je de 4s in de winkel wilt kopen vrijdag.

Hoorde van collega die vanochtend zijn contract verlengd heeft met de 4s, dat de levertijd één a twee weken is.

Bijdrager
    Dennischo

@GT1988 Was op twitter te lezen dat Xando de iPhone 4S vanaf vrijdag los verkoopt en op voorraad is. Hoeveel weet je niet, maar blijkbaar krijgen ze dus gewone simlock vrije iPhone’s? Die komen niet vanaf de provider denk ik.
    Ik ga er sowieso wel heen, denk op tijd ook:P

Bijdrager
    Mc55
    Livebox op 26 oktober 2011

Hoorde van collega die vanochtend zijn contract verlengd heeft met de 4s, dat de levertijd één a twee weken is.

Bij mij het zelfde geval, ik heb mijn abonnement vrijdag verlengt bij T-mobile en kreeg gisteren een sms met de verwachte levertijd van uw iPhone 4s is 2 tot 3 weken.

Bijdrager
    Ritsurt

APR’s krijgen iPhones via provider zoals GT1998 zei, die dan gewoon los verkocht worden, maar de voorraad zal heel beperkt zijn, ook Xando kan niet garanderen dat ze ze daadwerkelijk vrijdag hebben.

Bijdrager
    Bales

Ik heb men iPhone 4S besteld bij de fnac, ook ik sta op een lijst.
    Weet iemand of die winkels de iPhone 4S de dag zelf gaan hebben?
    Of is er nog steeds geen nieuws binnen?
    Vreemd dat dit zo loopt.

Bijdrager
    isapplegoededeal

T-Mobile stuurde mij een sms met de mededeling dat het over twee weken geleverd zal worden,wat mij betreft snel genoeg.

Bijdrager
    lauwvdh

En, zijn er mensen die de iPhone in een winkel hadden gepre-ordered al gebeld?

Bijdrager
    Koetjesreep

De meneer stond net aan de deur met mijn 4s:)

Bijdrager
    lauwvdh

Nice, via Apple zelf besteld of niet?

Bijdrager
    Koetjesreep

Nee, T-mobile

Bijdrager
    lauwvdh

Hmm, net gebeld door de Belcompany.. we hebben de 16gb zwarte 4S binnen, tja.. jammer als je de 64gb hebt besteld! Dat wordt weer wachten waarschijnlijk!

Bijdrager
    Livebox

Heb de vanochtend de 4s wit ook netjes ontvangen..

Alleen doos nog niet open gemaakt, geen tijd voor gehad (werk gaat voor), vanavond even kijken:D

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik vertrek straks naar de winkel! Ben benieuwd…:grin:

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.