10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    aukem

Goede iPhone 4S batterij kopen?

Beste OMT’ers,

Ik heb onlangs een iPhone 4S gekocht via marktplaats (niet opgelicht :)) maar de batterij is debiel snel leeg.

Nou kun je de batterij makkelijk vervangen alleen heb ik een goede nodig (iPhone moet battery natuurlijk herkennen en iPhone moet aan kunnen geven hoeveel procent stroom er is.)
    Ik dacht, laat ik eens op eBay kijken, en daar vond ik er een van een euro of 6.

Eerste instantie dacht ik dit kan nooit maar er zijn er al meer dan 250 verkocht, iemand er ervaring mee?

Is het aan te raden een eBay battterij te kopen? Iemand er ervaring mee, of waar ik ze ook goedkoop kan kopen?

Alvast bedankt!

Groeten Auke

Bijdrager
    amazone

Ik heb de mijne bij ifixed in enkhuizen besteld. Prima en volgens mij 100% origineel. Maar vergis je niet, de 4s vreet gewoon batterijen, je moet echt je best doen om 24 uur te halen. Mijn nieuwe accu was eigenlijk even snel leeg als de oude.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Dan heeft iFixed jou een kapotte of een Yoeki Moeki batterij mee gegeven, want naast mijn 4(*) heeft mijn vrouw een S. Wij halen bij normaal gebruik makkelijk 3 dagen voor hij weer aan het infuus moet.

(*)Razend benieuwd hoe de 5 bevalt, nu wij ook zo super tevreden zijn met de 4:)

Bijdrager
    Verdult
    fruitdruif op 05 februari 2014

Dan heeft iFixed jou een kapotte of een Yoeki Moeki batterij mee gegeven, want naast mijn 4(*) heeft mijn vrouw een S. Wij halen bij normaal gebruik makkelijk 3 dagen voor hij weer aan het infuus moet.

(*)Razend benieuwd hoe de 5 bevalt, nu wij ook zo super tevreden zijn met de 4:)

Het ligt voornamelijk aan de definitie van normaal gebruik.
    Als je bijvoorbeeld Facebook op je telefoon hebt staan gaat je batterij sneller leeg.
    Kijk voor de grap eens hoeveel apps er in het lijstje van background refresh staan (en als je er toch bent, zet uit wat je niet nodig hebt).

Anoniem

Voor 87,10 haalt Apple hem bij je op en vervangen ze de batterij.

Bijdrager
    aukem

Het door Apple laten doen, nee…

Kan ik prima zelf en vindt het nog leuk ook!

Maar geen batterij voor 6€ dus, ik kom met vrijwel alleen whatsappgebruik en maximaal een half uur facebook + half uur spelletje per dag niet mee door.
    Batterij heeft echt een tweede leven nodig, iemand ideeen waar ik een ‘goede’ batterij haal?

Geblokkeerd
    marcvv

Bij [spam] hebben ze ook prima accu’s. Kost je dan nog geen €10 en dan heb je een nieuwe iphone 4S Accu. Mocht je hier nog problemen mee hebben kan je hem ook nog inruilen.

Bijdrager
    SunKeeper

Bedankt voor de spam.

Bijdrager
    Betatester

@onlineshopper

Verboden voor reclame.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.