13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    tomco

iPhone 4s

uiteindelijk toch een gsm nodig (ja, je hebt zo van die mensen die de noodzaak ervan niet direct aanvoelden).
    en dan liefst iets wat gemakkelijk aansluit met mijn macbook pro (early 2008 / Mavericks)
    en dan bedoel ik agenda, contacten, mail, … als dat kan ook GPS (ook daarvan niet de noodzaak direct aangevoeld)
    beetje iTunes en eens iets opzoeken op internet…
    voldoet de 4s daarvoor nog op dit moment en liefst toch nog enkele jaartjes?

of geef ik mijn geld beter aan iets anders uit (400 € vind ik al een aardig bedrag).

Bijdrager
    SunKeeper

Op zich is het prima om in te stappen.
    Alles werkt, alleen niet op de topsnelheid die de 5C en 5S onder de motorkap hebben.

Als je die snelheid wel wilt,(en nieuwere iOS-versies dan 7 in de toekomst) koop dan de 5C.

Alle iPhones hebben GPS, dus de weg raak je nooit meer kwijt. Internetten, emailen, iTunes (Store), agenda, contacten, wachtwoorden, herinneringen, notities, foto’s en backup gaat allemaal via de standaard sync met iCloud en zit gratis bij de iPhone inbegrepen.
    Uiteraard is bovengenoemde allemaal los van elkaar aan- en uit te schakelen naar wens.
    Ook rechtstreeks met je Mac syncen zit momenteel nog enigszins in iTunes.

Bijdrager
    Jhingha

Eigen ervaring/
    Ik heb een iPhone 4, 4S, 5 en 5S gebruikt onder iOS7.
    4 kan ik absoluut afraden. Te traag en brengt meer frustraties met zich mee dan plezier.
    4S houd zich best prima, en heb eigenlijk zelden dat ik me erger aan de traagheid. Heb ook “Verminder Beweging/Reduce Motion” uitgezet in de instellingen, dit maakt het ook een stuk fijner werken.

Maar de term ‘enkele jaartjes’ is me wat vaag. Misschien is een 5C het waard om rond te zoeken. Ik geloof dat je met een weekje Marktplaats die wel voor 400 kan vinden.

Bijdrager
    nicj56

Waarom zou je een iPhone via Marktplaats kopen? @JHingha?

9 van de 10 keer hoor je dat er weer iemand opgelicht is met een het kopen iPhone.

Bijdrager
    SunKeeper

4 kan ik absoluut afraden.

Die kun je ook nergens meer nieuw kopen.
    Tweehands aanbod is ook niet meer zo denderend. Na bijna vier jaar is dat ook een museumstuk wat je niet meer echt snel zou aanschaffen.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Heb toen mijn Samsung geruild voor een iPhone 4, en ben er super tevreden mee een lekker snel. Snap niet wat jullie onder snel verstaan:|

Bijdrager
    NielsMoes

Ik gebruik nu iets meer dan 1 jaar mijn iphone 5, ik kan je een 2e hands iPhone 5 zeker aanraden.
    Zijn ook nog wel gesealde versies, maar ik raad je dus aan bij de verkoper langs te gaan en niet online betalen.
    Iphone 5c is leuk aangezien het wat weg heeft van de 3gs, maar een iphone 5 en 5s voelen wat meer premium aan.

Een goede 5 voor 400 euro is haalbaar;-)

P.S. ga voor een witte, als ik mijn space grey zonder bumper gebruikt pakt hij aardig wat krassen op ;-(

Bijdrager
    hokkie

Ik heb een 4 (geen ‘s’) en moet nog tot juli :/

Maar onder iOS 7 is het echt minder (zelfs met alle bewegingen uitschakelt), een 4s werkt denk ik wel ok! Maar een aantal jaar? Neh, echt niet!

Bijdrager
    Trat

Ik denk dat je prima nog een paar jaar met een 4S kunt doen: het is een goede, rappe telefoon. Ik heb hier een 3GS liggen en zelfs die is nog vlot met alles. Er zit een dual core A5 in en het heeft een prachtig scherm. Ikzelf zou, als ik ergens langer dan een jaar mee moet werken toch voor het maximale gaan wat er is: een 5s. Als je hem na een jaar of twee weer verkoopt krijg je er makkelijk 200-300 Euro voor.

Bijdrager
    Jsonneveld

Kan best iPhone 4s kopen. Nu 349 bij dixons.

Bijdrager
    nicj56

Kan je doen is in principe geen verkeerd toestel. Liep bij mij heerlijk, heb nu een 5S die loopt op iOS 7 als een tierelier.

Bijdrager
    Monster

voordeel is van een 4s dat 2de hands je net zo goed een 64GB kan kopen.. er zit weinig verschil in prijs qua het geheugen …

ik heb net een puntgave 4s 64GB gekocht voor 300 euro, ik wilde een compleet gave telefoon… het kan ook voor minder..

en snelheid ? wat ben je gewent en wat verwacht je ervan ? voor mij gaat deze 4S zeker weer 2 jaar mee !

Bijdrager
    SvS

Hier ook een 4s 64gb overgenomen na 2 jaar Samsung S2!
    ’n Lekker stabiele systeem en ook een wat prima samenhangt met de Macs en iPad. Ideaal dus.
    Dat het niet de meest recente model is, neem je op de koop toe, want zelfs ik vind 5c en 5s ook nog te duur. Systeem is stabiel en loopt niet na paar maanden al vast of wordt ook niet trager. (behalve als je het helemaal volstopt met apps en foto’s)

Ik ken mensen die nog happy zijn met 3gs en die gaat ook al wat langer mee. Nadeel is, dat 3gs niet meer upgrades kan uitvoeren en ik vermoed dat na huidige iOS7 de iPhone 4s niet meer upgraded kan worden, maar wat nu al goed werkt, werkt over 1 jaar ook goed.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.