4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ritsurt

iPhone 4S 16GB laad niet goed op.

Ik merk sinds een klein maandje dat mijn iPhone niet altijd goed oplaad, als ik de iPhone aan de orginele oplader hang wilt hij soms niet gelijk opladen, ik moet hem er dan een keer uithalen en opnieuw erin stoppen. Ook zegt hij soms dat de iPhone de oplader niet ondersteund terwijl het gewoon de orginele Apple lader is.

Een collega van mij heeft een soort gelijk probleem gehad mijn zijn iPhone 4S, daarvan was de hele connector van kapot dus die deed helemaal niks meer met opladen.

Zijn er misschien meer mensen met dit probleem bij de eerste types iPhone 4S (16GB), als het een veelvoorkomend probleem is zou het wellicht een productiefout oid kunnen zijn?

Bijdrager
    stavos

Heb je de aansluiting al eens schoongemaakt? Gewoon blazen, niet met vocht. Wellicht zit er stof in die de connection tegenwerkt..

Inactief
    Anoniem

Ik heb hetzelfde euvel als TS af en toe. Rommel kan ’t niet zijn want ik heb zo’n Rebel Capsule. De headphone-jack en de dockconnector worden dan afgedicht met dopjes. Ach, het is maar af en toe dus laat ik ’t maar zo.

Bijdrager
    SunKeeper
    stavos op 29 januari 2012

Heb je de aansluiting al eens schoongemaakt? Gewoon blazen, niet met vocht. Wellicht zit er stof in die de connection tegenwerkt..

Op zich merkwaardig als dat iets zou uitmaken.
    Ik werk in een bedrijf waar nog eens flink wat stof waait over tafels waar mijn iPhone ligt. (stof wordt uit PC’s geblazen met een compressor)
    Dus er zit regelmatig aardig wat vuil in. Moet je voor de lol een vergrootglas 40x pakken, en er dan in kijken.:razz:
    Maar nog nooit verbindingsproblemen of foutmeldingen gehad. Maak het wel af en toe voorzichtig schoon met de ietwat afgestompte punt van een sateprikker.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.