16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    The-Visualsketch

iPhone 4GS wil niet laden

Beste,

Ik heb nu 4 maanden mijn iphone 4gs maar ik heb alleen maar problemen!

Eerst doet het geluid het niet meer omdat hij is ‘blijven hangen’ in een dok, dan geeft het netwerk problemen en nu wil mijn iphone niet meer laden… Mijn iPhone ziet de lader denk ik niet meer want mijn macbook ziet m ook niet meer…

Kan iemand please helpen?

Mvg,
    Sebastiaan

Bijdrager
    The-Visualsketch

BTW,

Ben al naar de Apple reseller geweest maar die kunnen niks doen, en bij vodafone wisten ze het ook niet…

Ik ben ook bezig geweest met resetten maar dat leverde ook niks op, er in blazen werkt ook niet…

Bijdrager
    makoe

Wat bedoel je met blijven hangen? Is de dockconnector waarschijnlijk beschadigd. En anders heb je toch gewoon je garantie. Hij is pas een paar maanden oud zeg je.

Bijdrager
    deSpaanseRente

hoezo “die kunnen niks doen”
    leuke service zeg :’).

Teruggaan tot ze er iets aan doen! Da’s sowieso een hardwareprobleem dus hier gaat niemand je kunnen helpen
    (je kan altijd wel eens proberen met restoren om te checken of het echt geen softwareprobleem is)

Bijdrager
    GT1988

Terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, die zijn verplicht je garantie en ondersteuning te bieden.

@deSpaanseRente
    Ik zou als APR ook geen service punt willen zijn voor jan en alleman die zijn iPhone ergens anders gekocht heeft.

Bijdrager
    deSpaanseRente
    GT1988 op 28 februari 2012

Terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, die zijn verplicht je garantie en ondersteuning te bieden.

@deSpaanseRente

Ik zou als APR ook geen service punt willen zijn voor jan en alleman die zijn iPhone ergens anders gekocht heeft.

Dat was niet mijn punt, mijn kritiek is gericht naar de winkel waar hij gekocht is die zich er zo gemakkelijk vanaf maakt.

Bijdrager
    csteelooper
    GT1988 op 28 februari 2012

@deSpaanseRente

Die ‘verplichting’ hebben APR’s nou eenmaal jegens Apple. Niet ideaal, en ik zou het zelf denk ik ook niet willen, maar deze regel is er nou eenmaal. Aan de andere kant zijn er ook bepaalde APR’s (zoek maar eens op het forum rond) waar ik mijn prodúcten niet naartoe zou willen brengen voor service… Ben benieuwd hoe het landschap zal veranderen als de Apple Store in Amsterdam straks de deuren opent…

Bijdrager
    The-Visualsketch

Bedankt voor jullie reacties!

@Makoe
    Hoe moet ik het zeggen, het dok is niet beschadigd maar mijn iphone ‘denkt’ om het zo maar te zeggen dat hij non stop verbonden is met een dok…

Ik zal vanmiddag nog een keer naar vodafone gaan! Ze hadden de vorige keer gezegd dat ik moest wachten op een update… Toen had ik echt het idee van “wat een stumpers zitten hier’….

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!

Moderator
    Mac Daddy

Zo ver ik begrijp is er een probleem met je dock connector in je iPhone. Dat moet je gewoon zeggen. Zowel met een USB snoertje als dock connector werk ie niet meer. Dat is een hardware probleem. Als je Mac je iPhone niet meer ziet, kan je ook niet een restore doen. Gezien je ook netwerk problemen hebt, lijkt het mij dat er meer aan de hand is met de hardware.

Bijdrager
    Huibregt

Al eens gekeken of er misschien vuil zit in de connectorsleuf van je iPhone? Voorzichtig maar grondig schoon pulken wil dan wel eens helpen.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Cool! een iPhone 4GS ;o
    Nee grapje:P misschien is je dockconnector beschadigd.

Bijdrager
    makoe

Voor het geval je het nog niet gedaan hebt, de harde reset.
    Homebutton en knop bovenop langer dan 10 seconden vasthouden totdat de iPhone uit zichzelf uitgaat.
    (negeren wat je in beeld ziet) dan weer aanzetten.

Anders terug naar je verkooppunt en inleveren voor garantie/reparatie.
    Succes in ieder geval, altijd vervelend als iets nieuws stuk is.

Bijdrager
    The-Visualsketch

Ja ik ben net naar vodafone geweest en ik kan hem opsturen alleen er zit een klein krasje boven in het scherm dus die man zei dat ik er dan een nieuw scherm in MOET laten zetten omdat apple gaat zeggen dat dat het probleem zou kunnen zijn…

Dus bij deze:
    Als je een iphone koop neem er dan een verzekering bij want een nieuw scherm is 140,- zonder btw…

Moderator
    unSOUND

Die winkel verkoopt naast telefoons dus ook onzin… :thumbsdown:

Bijdrager
    makoe

Even voor je duidelijkheid, binnen Nederlands consumentenrecht ligt de bewijslast het eerste half jaar bij de leverancier(winkel dus). Mocht het dus echt je eigen schuld zijn om welke reden dan ook moeten zij dat aantonen. Die van mij heeft ook krassen maar kan hem gewoon opladen hoor. Deze winkel verkoopt inderdaad praatjes.

Bijdrager
    tinus_omt

Als ze je verplichten om een nieuw scherm te kopen word je gewoon belazerd, niks meer of minder. Als je telefoon gekocht is bij Vodafone in een winkel of online kun je ook gewoon naar een andere Vodafone winkel gaan of even zoeken op de site hoe je hem zelf kunt opsturen. Als je hem zelf opstuurt, denk dan wel aan de verzekering, anders zul je net zien dat TNT er met de vorkheftruck overheen rijdt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.