7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Zjev

Iphone 4 geeft echo als ik gebeld wordt

Ik heb sinds een week een iphone 4G en heb daar problemen mee.
    Als iemand mij belt hoort hij precies wat hij zegt na een halve seconde terug.
    Heel irritant want zo kun je bijna niet praten. Als ik de luidspreker gebruik is het niet.
    Ik ben bij T-mobile geweest en heb een nieuwe SIM kaart gekregen, maar het euvel is niet verholpen.
    Ik heb de SIM in een andere telefoon geprobeert en daar werkt het gewoon goed.
    Dus het ligt echt aan de Iphone 4
    Nu heb ik gehoord dat er 2 microfoons in de Iphone 4 zitten en het lijkt wel of de bellers
    zich via die microfoon terughoren???

Heeft iemand hier al ervaring mee

Bijdrager
    diedrikringenier

Verander in ieder geval de kop van deze topic. Want ik denk dat het een probleem is waar jij last van hebt, en niet iPhone gebruikers in het algemeen. Ik heb een iPhone 4 en heb hier geen last van. Ik ken het verschijnsel wel, want ik heb er in het verleden ook wel eens gehad. Zowel met een Sagem, Nokia en iPhone 3GS.

Bijdrager
    youp

mn vader zat bij tmobile en had het probleem ook. maar na een tijdje was het weer weg.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat is inderdaad niet iPhone-gebonden. Met mijn Samsung heb ik dat ook weleens. Dan hoor ik mijn woorden ook een seconde later.
    Gewoon mee leren leven is mijn advies. En anders de verbinding verbreken en opnieuw bellen wil ook weleens helpen.

Bijdrager
    checkmac

Dat zelfde had ik, in lichte vorm, met een Nokia.
    Uiteindelijk heb ik het toestel in de kast gegooid en vervangen voor een iPhone. Sindsdien met dezelfde simkaart en provider geen problemen meer gehad.
    Het lijkt dus toestel afhankelijk te kunne zijn, ik zou dus in jou geval gelijk het toestel weer inleveren en een andere vragen.
    Succes.

Bijdrager
    slewes

Ik heb hier ook last van. En in mijn jaren telfoon gebruik nooit last van gehad (inc 1g, 3g en 3gs) Zowel op headset als op de telefoon zelf hoor ik een flinke echo. Ook andere headsets proberen werkt niet.

Het is toch van de gekke dat als er een fout zit out of the box je toch weken moet wachten op een replacement (daarom wil ik m ook niet wegbrengen, hij valt ook wel eens uit en kan dan pas na een paar uur weer aan)

Bijdrager
    Zjev

Hoi MusicQmaN,

Mijn nieuwe G4 is 6 weken!! geleden opgehaald door Pro-Asist (via t-mobile)
    en afgelopen woensdag kreeg ik een “nieuwe G4” terug, De telefoon was niet te repareren.
    Probleem zit dus echt in de telefoon. Dus eigenlijk belachelijk dat je een product koopt dat gewoon niet goed is. dan van het kastje naar de muur wordt gestuurd en uiteindelijk 6 weken zonder telefoon zit om alsnog een nieuwe te krijgen….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.