8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPhone 4 werkt niet meer na update iOS 6

Mijn moeder had gisteren avond haar iPhone geupdate naar iOS 6. Ze had iOS 5.1.1 de eenelaatse dus…
    In de ochtend trof ze haar iPhone 4 aan in herstel modus. Ik heb hem dus aan de pc gekoppeld en met tinyumberella uit de herstel modus gehaald. Toen die dus opnieuw ging opstarten bleef ie bij het apple logo wachten. Niks gebeud je ziet alen het apple logo!! Wat moet ik doen???? Hoe kom ik nu in de hestel modus?? help

Inactief
    Anoniem

Heb ook de homebutoon 10 sec. ingedrukt gehouden. Maar omdat hij niet echt uitkan blijft dat apple logo er. Ik kan dus niet met 10sec. in hestel modus gaan

Ik vind het wel zielig voor mijn moeder ;(

Bijdrager
    maconly

homebutton en powerbutton

daarna kun je hem herstellen via itunes

Inactief
    Anoniem

Dan start de iphone opnieuw op , want hij blijft nu in het apple logo hangen. Heb hem ook in de dfu modus gedaan maar dat wekt niet. Itunes zegt niks

Bijdrager
    GoeieDag

Je bedoelt: TinyUmbrella?!
    Waarom die, en niet gewoon met Herstel in iTunes?

Bijdrager
    fozzy

Home button + Powerbutton vasthouden.
    Als hij uit is… uitlaten eerst.

Home button indrukken en vasthouden tot Apple logo verschijnt.
    iTunes opstarten, en DAN pas aan Computer koppelen.

Home button al die tijd ingedrukt houden, totdat iTunes je telefoon ‘ziet’.

Bijdrager
    robo1

Beste toineenzo ik heb precies hetzelfde gehad met mijn iPhone.

Na lang geklungel heb ik hem weer werkend gekregen maar ik was wel al mijn bestanden kwijt (contacten, foto’s, apps). De contacten had ik gelukkig via iCloud opgeslagen dus die heb ik inmiddels weer en de apps heb ik via de appstore bij het kopje updates (en dan niet op deze iPhone) weer kunnen downloaden.

Wat ik heb gedaan:

– Als eerste Itunes starten op je computer met USB kabel in je computer (nog niet aan iPhone)

– Dan de Home button + Powerbutten vasthouden
    Hij gaat dan even uit (Home button + powerbutten wel vast blijven houden) dan springt hij weer aan (apple logo) en dan net zo lang wachten totdat hij weer uitgaat. Nu pas is hij helemaal uit en gaat hij ook niet meer aan!
    (dus redelijk lang alles vasthouden dan gaat hij uit en weer aan en dan helemaal uit!)

– Vervolgens Home button ingedrukt houden en de USB kabel aan je iPhone aansluiten
    En net zo lang de Home butten ingedrukt houden totdat Itunes een iPhone ziet.

– En dat op herstellen drukken.

LET OP deze stappen heb ik ongeveer 4 keer moeten herhalen voordat hij eindelijk aanging!!!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Bijdrager
    yves_b

@robo1

ik heb precies hetzelfde gehad met mijn iphone 4!

ook hetzelfde herstel methode uitgevoerd, gelukkig heeft dit voor mijn iphone gewerkt, wel zijn al mijn gegevens (contacten en apps) verloren gegaan.

Iphone is een schitterend apparaat, maar Itunes… wat een vreselijk programma!

Thank God werkt hij weer, een dag zonder een “smart” phone, pff dan pas besef je hoevaak je hem gebruikt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.