11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Davii-94

iPhone 4 wel of niet nu?

Ik wil al heel lang een iPhone. Toen ik de WWDC zag wist ik het zeker. Ik wilde een iPhone 4.
    Maar toen kwam het verhaal over de death grip (Ik heb hem toen vastgehouden in een Reseller maar ik had er op dat moment geen last van). Ondanks dat wil ik hem nog steeds, maar ik zit met 1 ding.
    Als ik hem nu bestel is er dan een mogelijkheid dat er over een maand een nieuwe komt om de Death grip te verhelpen?
    (Geloof me ik ben heel goed op de hoogte van wat er speelt bij Apple, via een paar blogs, maar deze vraag is nog niet beantwoord:P)
    Ik zou dat namelijk heel vervelend vinden…
    Alvast bedankt!:D

Bijdrager
    brandrob

Ik zou het gewoon doen, Apple lijt dat hele Death Grip niet echt serieus te nemen, dus verwacht geen update. Ik las trouwens wel een tijdje geleden dat er mensen zouden zijn met een of ander nieuw type iPhone, met een coating erop, maar daar heb ik later niet meer van gehoord.

Moderator
    Poezenbeest

Als je zo goed op de hoogte bent, dan zal je de cyclus van Apple wel kennen. Wachten tot juli of nu kopen dus.

Ik denk dat Apple een hoop claims krijgt als ze een update gaan uitbrengen en dat ze dan zeker die rechtszaak gaan verliezen. Dus ik denk dat ze het bij de jaarlijkse cyclus houden.

Bijdrager
    Sascha

Als we deze topman van de Mexicaanse telecomprovider TelCel mogen geloven, komt Apple op 30 september met een nieuwe revisie.

Bijdrager
    Davii-94

Dat klinkt misschien wat arrogant dat ik heel goed op de hoogte ben. Ik bedoel dat ik mijn best doe om zo veel mogelijk te weten:P
    Brandrob en Zerk alvast bedankt!
    @Zerk daar heb je wel een punt.
    @Brandrob dat ik gelezen ja! Alleen uit onderzoeken bleek dat de geleiding het zelfde was als met de voorgaande toestellen. Dus het had niet echt positief gewerkt.

Bijdrager
    Davii-94

@ Sascha
    Dat is dus waar ik bang voor ben:P
    (nouja bang. Ik zou het heel jammer vinden als ik met een ‘verouderd’ model loop. Gwn omdat ik er zolang voor gespaard heb:P)

Bijdrager
    DCBJ

Als er een update komt zal Apple er alles aan doen om te zorgen dat dat niet vroegtijdig uitlekt, doen ze altijd wel natuurlijk, maar deze update zullen ze low-key willen houden. ALS die update er komt zullen ze denk ik gewoon een persberichtje doen met daarin dat de originele i4 al ‘amazing’ is, maar dat de update hem nog ‘amazinger’ maakt :).

Algemeen is natuurlijk (bijna) elke update nuttig, maar je wilt niet eeuwig wachten. Ik zou zeggen, als je hem graag wilt, voor de zekerheid wachten tot begin oktober en hem dan gewoon halen.

Bijdrager
    Zaphod_B

Sterker, zou me niets verbazen als de ‘vernieuwde’ er precies hetzelfde uitziet, Apple helemaal niets laat weten en we erachter komen omdat het revisie nummer van het apparaat zichzelf verraadt. Probleem opgelost zonder ruchtbaarheid :).

Wat mij veel meer tegenhoudt op dit moment zijn de belachelijke prijzen die je ervoor moet betalen in NL, los of in combi met een contract bij T-Mobile of een ander. Zelfs als trouwe klant bij T-Mobile (8 1/2 jaar! Oude BEN klant) krijg je niet meer korting dan iedere ander. Terwijl ik toch echt flink aan ze betaald heb al die jaren…

Bijdrager
    Trat

Er komt GEEN revisie van de antenne omdat de FCC dit inmiddels al lang openbaar had gemaakt. Dus voor al jullie salonanalisten: niks aan de hand, gewoon een iphone kopen. Je kunt met het huidige model prima bellen. Zo niet, dan breng je hem terug: klaar. Next!

Bijdrager
    Davii-94

@ Trat maakt de FCC het altijd bekend als er een nieuwe iPhone komt? Zo ja hoever van te voren?

Bijdrager
    Trat

Op de dag dat de iPhone 4 door Jobs werd getoond, werd deze ook door de FCC vrijgegeven. Dat was 2 weken voor de lancering.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.