18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    morty

Iphone 4 – Vodafone – Blackberry internet bundel

hallo,

vandaag voor het eerst mijn iphone 4 in gebruik genomen. nu heb ik een abbonement van vodafone met daarop nog een blackberry bundel. nu krijg ik de melding dat ik geen data abbonenment heb op mijn iphone (specifieke error: Could not activatie cellular data network you are not subscribed to a cellular data service)

hopelijk kunnen jullie me helpen! ik heb in de instellingen gezien dat die gewoon op live.vodafone.com vodafone vodafone staan.

Inactief
    Anoniem

Hoi,

Een Blackberry abonnement werkt niet met een een andere telefoon dan een Blackberry. Een Blackberry gebruikt een bepaalde technologie waarop het abonnement is aangepast. Dit werkt niet met andere telefoons.

Bijdrager
    Stapperd

APN-instellingen gecontroleerd? Instellingen –> Algemeen –> Netwerk –> APN
    Gebruikersnaam: live.vodafone.com
    Wachtwoord: vodafone

Bijdrager
    vTroost_
    maclover111 op 20 januari 2011

Hoi,

Een Blackberry abonnement werkt niet met een een andere telefoon dan een Blackberry. Een Blackberry gebruikt een bepaalde technologie waarop het abonnement is aangepast. Dit werkt niet met andere telefoons.

Dat is onzin. Ik heb ook een Blackberry abonnement en gebruik die gewoon voor mijn iPhone 4 betaal alleen 10 euro extra/voor niks voor Blackberry internet.

Bijdrager
    juwlez

Als jij een bb internet hebt op je bb is dat een extra toevoeging voor je blackberry toestel, wat je daarvoor nodig hebt. Je kan het dan gewoon op je iphone gebruiken en het ligt eraan of je blackberry plus (3,6 mb) of basis 365 (kbps)hebt wat je snelheid zal zijn. Ik heb namelijk ook bb plus en gebruik mn sim-kaart in mn iphone 4.

als je meer vragen hebt hoor ik het wel, als vf adviseur kon ik het niet laten om niet te reageren haha.

Bijdrager
    morty
    juwlez op 21 januari 2011

Als jij een bb internet hebt op je bb is dat een extra toevoeging voor je blackberry toestel, wat je daarvoor nodig hebt. Je kan het dan gewoon op je iphone gebruiken en het ligt eraan of je blackberry plus (3,6 mb) of basis 365 (kbps)hebt wat je snelheid zal zijn. Ik heb namelijk ook bb plus en gebruik mn sim-kaart in mn iphone 4.

als je meer vragen hebt hoor ik het wel, als vf adviseur kon ik het niet laten om niet te reageren haha.

ik heb nog een oude blackberry nationaal bundel. deze gehouden omdat hij geen data limiet had!

Bijdrager
    juwlez

Ja dan betaal je 17,85 ofzo, dan heb je inderdaad geen data limiet. Maare, je snelheid schommelt volgens mij dan nabij de 3,6 mbps.

Maar het zou normaliter moeten werken.

Bijdrager
    morty

juwlez 7 uur geleden #

Ja dan betaal je 17,85 ofzo, dan heb je inderdaad geen data limiet. Maare, je snelheid schommelt volgens mij dan nabij de 3,6 mbps.

Maar het zou normaliter moeten werken.

hmm ben maar weer overgestapt op mijn blackberry. ik kan gewoon niet zonder mijn email onderweg!

Bijdrager
    ernst.
    maclover111 op 20 januari 2011

Hoi,

Wat is een BB abo? dan?:slant:
    je wilt dus zeggen als ik een BB abo bij Vodafone koop voor mijn oude BB,en ik vervolgens mijn nieuwe abo chip in mijn iPhone 4 wilt doen dan kan dat niet?:slant:

Bijdrager
    juwlez

Nee, het gaat erom dat je een extra dienst moet nemen om je kunnen internetten op je BB en of dat simkaartje dan nog wel werkt op de Iphone.

Bijdrager
    Louie

De toestelprijzen van de iPhones bij Vodafone zijn vanaf vandaag gestegen.

Bron

Bijdrager
    esma2105

Hallo allemaal,

Ik heb pas geleden een losse toestel gekocht. Een Blackberry bold 9700.. Nou ik een sim only abonnement van BEN.. Het probleem is namelijk dat BEN geen internet biedt wat ik nodig heb voor een blackberry :(:(

MIJN VRAAG IS :

WIE WEET waar ik een losse internet bundel kan bestellen voor mijn blackberry.. ?????? Ik heb t-mobile gebeld , maar daar kan ik geen internet krijgen omdat ik anders een abonnement van t mobile moet nemen maar ik ben wel tevreden over BEN en wil geen andere abonnement.. Maar alleen losse internet bundel dus…

Wie o Wie kan mij helpen ????

Bijdrager
    juwlez

dat is niet mogelijk.

Bijdrager
    juwlez

p.s. welkom op dit forum.

Bijdrager
    Sybrennn

Goedenavond,

Ik heb even een vraagje, ik heb op dit moment een Blackberry met Blackberry internet. Kan ik ook gewoon kostenloos met een iPhone internetten met dit internet?

Groet,
    Sybren

PS. Ik heb een Hi abonnement

Bijdrager
    juwlez

ja

Bijdrager
    Max101

ik heb een vraag
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Vraag verwijderd, want die heeft geen raakvlak met een Apple product.[/mod]

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.