3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Jlien91

iPhone 4 valt voortdurend weg

Heey allemaal

Ik meldde mij aan op dit forum omdat ik een probleem heb met mijn iPhone.
    Allereerst wil ik wel vermelden dat dit een nogal ‘oud model’ is. Het is namelijk een iPhone 4 die reeds twee jaar oud was toen ik hem overkocht van de buren. Ondertussen heb ik hem zelf ook al anderhalf jaar. Met andere woorden: hij is 3,5 jaar oud.

Mijn iPhone valt voortdurend uit. Dit gebeurde vroeger ook al wel een keer, maar de laatste twee dagen is dit letterlijk om het kwartier…
    Ik kan hem dan niet meer op de gebruikelijke manier opstarten, maar moet dit telkens doen met een harde reset. Ook dan gebeurt het dat hij niet reageert eenmaal opgestart (geen reactie op de verwijzing ‘schuif naar rechts’).

Weet iemand of hier nog iets aan te doen valt, of dat ik ‘m maar beter ‘door de ruit smijt’?;)

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten
    Jolien

Moderator
    Night

Heb je hem al eens geheel naar de fabrieksinstellingen gereset (wel eerst goede backup maken)? je apps kun je daarna opnieuw downloaden/installeren vanuit je iTunes account.

Bijdrager
    Robvb

Denk dat je batterij gewoon te oud is. Er moet simpelweg gewoon een nieuwe batterij in en dan zal je probleem zijn opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.