15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

iPhone 4 valt uit

Hi, ik heb een iPhone 4 die uitvalt. Er is dan niets mee te doen. Ik krijg hem alleen in DFU mode, maar ik kan hem niet herstellen. Dan krijg ik de melding: “This device isnt eligible for the requested build”.

Ik heb hem net geprobeerd te Jailbreaken om te kijken of ik hem misschien zo aan de praat kan krijgen, maar helaas.

Weet iemand wat er aan de hand is? Thanks.

Bijdrager
    thomth

Heb je tinyumbrella geïnstalleerd?

Bijdrager
    hamersvelt

Wat is tinyumbrella?

Bijdrager
    stavos

Heb je Google geïnstalleerd?

Bijdrager
    hamersvelt

haha, leuk hoor, wat is er mis mee om te vragen? Als ik google, kom ik er nog niet uit.

Bijdrager
    thomth

Heb je misschien een hosts file bewerkt?

Bijdrager
    hamersvelt

Ja, dat heb ik ook geprobeerd, helaas geen resultaat

Bijdrager
    Nick Nack

Toevallig iOS 5 erop gehad?

Bijdrager
    stavos
    hamersvelt op 17 augustus 2011

haha, leuk hoor, wat is er mis mee om te vragen? Als ik google, kom ik er nog niet uit.

Je kan op Google niet vinden wat tinyumbrella is? Want dat is de vraag die direct boven mijn post stond en waar ik dus op reageer. Maar “Let me Google that for you”: http://lmgtfy.com/?q=tinyumbrella

Bijdrager
    Koetjesreep

@stavos, hahaha:D

Bijdrager
    jackybe67

Je kunt misschien ook eens proberen je iPhone te herstellen op een andere Mac.

Bijdrager
    thomth

Op welk moment komt de melding? En welke iOS versie heb je erop staan?

Bijdrager
    hamersvelt

Nou, ik dacht even dat hij het weer deed. het hele weekend operationeel. Nu doet hij weer niets.
    Helemaal zwart, niet kunnen herstarten, ook niet een geforceerde herstart. Als ik hem aan iTunes hang, zegt hij dat er een iPhone in de herstel-modus gevonden is. Maar ik kan hem niet herstellen.

Bijdrager
    thomth

Misschien is het een hardware probleem

Bijdrager
    hamersvelt

Dat denk ik ook, maar aan wat voor hardware moet ik dan denken, dan kan ik dat misschien repareren.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.