6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iMarvin

iPhone 4 updaten

Beste OMT-ers,

Een zakelijke kennis van mij heeft een iPhone 4, welke nog steeds op iOS 4.0 of 4.1 draait. Nu loopt hij tegen het probleem aan, dat hij sommige apps niet kan updaten omdat deze bijv. iOS 5.0 of hoger nodig hebben.

Nu heb ik zelf nog nooit een iPhone geüpdatet van zoals in dit geval 4.x naar 5.x. Ik kan me herinneren ooit gelezen te hebben dat het toestel dan helemaal leeg moet, in tegenstelling tot wat het geval is als je een iPhone “binnen hetzelfde OS updatet”, zoals van 5.0 naar 5.1 bijvoorbeeld.

Mijn vraag luidt dan ook: is dit inderdaad het geval? En zo ja, hoe kan ik dit het beste aanpakken, zonder enige vorm van data zoals foto’s, contacten, SMS-berichten, emails- en emailinstellingen kwijt te raken?

Alvast hartelijk dank !!

Bijdrager
    Heliasje

normaal blijft al je data en muziek behouden

Bijdrager
    Renko

Gewoon updaten en bam. Je hoeft daar geen moeilijke trukendoos voor open te halen.

Bijdrager
    iMarvin

Top, dank jullie wel !
    Ik wist het niet zeker omdat ik, zoals geschreven, zelf nooit van 4.x naar 5.x ben gegaan.
    Wilde het graag zeker weten, diegene waar de iPhone van is heeft een hoop belangrijke zooi op zijn toestel staan;)

Nogmaals dank!

Bijdrager
    iPodzz

Je hebt nog nooit een iPhone geüpdatet en hebt er zelf 4 gehad?
    Je moet wel een back-up maken en die later terugzetten.

Bijdrager
    iMarvin

@iPodzz Yess, ik verkocht altijd mijn oude iPhone en haalde dan hey nieuwe model. Zodoende nog nooit naar een nieuwe versie van iOS overgestapt op hetzelfde toestel. En gezien het hier een iPhone met zeer veel belangrijke data betreft, wil ik dit wel goed veiligstellen voordat ik er iets mee doe;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.