5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ertje

iPhone 4 unlock vraag

Ik weet er al wel vaker een topic geopend worden met de vraag hoe je een iPhone 4 kunt unlocken.

Vanmiddag heb ik een iPhone 4 16 GB zwart met een simlock van de Duitse T-Mobile gekocht, nu wil ik hem uiteraard unlocken, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt, ik heb deze stappen (http://goo.gl/OSMUp) doorlopen en steeds bij het “Herstel” gaat het mis. Volgens mij heb ik steeds de verkeerde ISW.

Wie kan mij helpen of moet ik wachten op de manier van T-Mobile die zij per 1 februari zullen vrij geven of gaat dat niet op voor de Duitse simlocks?

Ik hoor graag van jullie.

Moderator
    unSOUND
    ertje op 29 januari 2011

Ik weet er al wel vaker een topic geopend worden met de vraag hoe je een iPhone 4 kunt unlocken.

Waarom stel je je vraag dan daar niet ?

Bijdrager
    bouncer

Quote:
    “Vanaf 12 januari worden alle iPhones van T-Mobile SIMlock vrij geleverd. Na meer dan 2 jaar is T-Mobile niet langer de enige aanbieder die de iPhone levert. Daarom is het niet langer nodig de iPhones te voorzien van een T-Mobile SIMlock.”

Link Quote

Bijdrager
    Ruwepit

@Bouncer, dat artikel heeft betrekking op de Nederlandse T-Mobile en niet de Duitse T-Mobile. Waarmee ik niet zeg dat het daar niet hetzelfde werkt.

Ik denk dat je jouw vraag het beste kunt stellen in het forum van de iPhoneclub

Bijdrager
    ertje

T-Mobile wil inderdaad niet mee werken, maar ik kom de iPhone uberhaupt nog niet in want hij is niet geactiveerd. Ik heb de tool PwnageTool meerdere malen geprobeerd, maar bij herstellen gaat het steeds fout.

Ik ben nu een beetje ten einde raad en hoop dat ik wel wat aan de iPhone heb. Is dit makkelijk op te lossen door de iPhone bij een unlock service te brengen en die het te laten doen ipv zelf?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.