8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dikketienes

iPhone 4 UK waar?

Hey,

Ik ga 1 juli naar London weet iemand waar ik hem kan kopen?
    (Als hij dan nog niet uitverkocht is).

Groeten Dick

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Yggdrasil

De Apple Store?

Serieus, googlemap eens over Apple stores in het centrum…
    Zoek gewoon: Apple Retail Stores London… Je zou ervan versteld staan hoe handig een zoekmachine als google kan zijn. :sarcastic:

Bijdrager
    dikketienes

Ja is hij daar ook Simlock vrij te koop?

Thanks voor de snelle reactie

Bijdrager
    Yggdrasil

Ja, al zijn ze er precies nog niet heel zeker van… (zie bold)

Het goede nieuws is bovendien, dat de genoemde toestellen in Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk ook als losse iPhone verkrijgbaar zijn. En omdat in deze landen meerdere operators actief zijn, kunnen we er vanuit gaan dat de toestellen zonder operatorlock worden geleverd.

Bron

Bijdrager
    Yggdrasil

Extra: Ik heb zonet even de UK Apple store bezocht en daar kun je ‘m gewoon bestellen zoals je ’n Mac zou bestellen. Dit houdt in dat je ‘m gewoon thuis zou ontvangen als je in Engeland woont en dus geen contract hoeft af te sluiten, toch?
    Aangezien de shippingperiod 3 weken is, zou je ervan uit kunnen gaan dat ze wellicht met moeite verkrijgbaar zijn.

URL: http://store.apple.com/uk/configure/MC603B/A?mco=MTgxNTgyMjI

Bijdrager
    pinkie

Kijk even goed uit, je kunt hem online simlockvrij kopen maar ik weet niet zeker of dat ook in de Apple Store zelf kan.

Bijdrager
    dborneman

Is er al iemand daadwerkelijk in Londen geweest? Ik ben benieuwd naar de beschikbaarheid in de Apple store’s!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.