12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple-Iphone

iPhone 4 uit Frankrijk

Ik wil een Iphone 4 gaan kopen uit marktplaats met simlock zonder bon wel met doos en accecoires ,
    Maar die is uit frankrijk kan ik dan garantie krijgen uit nederland?
    En jailbraken?

Groet,
    @pple-Iph0Ne

Bijdrager
    levidhuyvetter

Als je hem jailbraikt heb je zeker geen garantie meer. Wat je bedoeld is waarschijnlijk simlock vrij maken, ik dacht dat ik een eindje geleden gehoord heb dat dit legaal is ?

Bijdrager
    Xcode

Bij mijn weten heb je met een Franse iPhone 4 geen garantie in Nederland.

Jailbreaken is gewoon mogelijk, maar dan vervalt officieel je garantie. Herstel je ‘m in iTunes, dan is er niks aan de hand.

Bijdrager
    cardwizard

Ik heb hem ook uit Frankrijk , je hebt gewoon garantie hier , mocht er echt een probleem zijn :
    net over de grens in Duitsland zit een echte Apple store (Oberhausen) daar helpen ze je zeker

Als je je iPhone jailbreakt en daarna herstelt dan is er niets aan de hand , je hebt gewoon garantie

Bijdrager
    Xcode
    Dems op 14 maart 2011

http://www.iphoneclub.nl/89854/apple-verbetert-garantieregeling-iphone-reparatie-van-buitenlandse-iphone-officieel-geregeld/

Wél garantie dus!Oei, dankjewel! Heb zelf ook een iPhone 4 uit Frankrijk (echter wel simlock-vrij). Heb het een en ander over garantie in augustus vorig jaar uitgezocht en toen was het nog niet zo. Ben blij dat Apple het veranderd heeft.:smile:

Bijdrager
    JJmac

Maar je kan het waarschijnlijk niet simlock vrij maken zoals beschreven op de T-Mobile site, want het zal niet voorkomen in hun databestand.
    Heb zelf nog een oude 3G liggen gekocht bij Belcompany met T-Mobile abbo, en krijg het niet ongedaan.

Bijdrager
    cids

Volgens mij is de iPhone zowel in Frankrijk als in België per definitie simlock vrij aangezien daar geen koppelverkoop (=verplicht abonnement) is toegestaan

Bijdrager
    csteelooper

Klopt. In België is de iPhone (bijna) vanaf het begin Simlockvrij geweest; in Frankrijk helemaal vanaf het begin. Voorzover ik weet is de iPhone nu (naast Nederland [T-Mobile]) verder ook in Engeland en Duitsland simlockvrij.

Bijdrager
    denboris

at csteelooper:
    de iPhone is altijd simlockvrij geweest in België.

Bijdrager
    csteelooper

at csteelooper:

de iPhone is altijd simlockvrij geweest in België.Dacht ik al — ik plaatste ‘bijna’ niet voor niets tussen parentheses…

Bijdrager
    Soulshaker

En nu ook in Nederland

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.