7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    lalalala

iPhone 4 trillen uit wanneer in lader

Hi,

Volgens mij is het zo dat de oudere versies van de iPhone automatisch niet trillen wanneer deze worden opgeladen. M’n iPhone 4 trilt wel als hij is aangesloten op de lader, waardoor ik ’s ochtends al een aantal keer ben wakker geworden door het trillen van mn telefoon als iemand mij belde. Kan ik dit uitzetten??

Bijdrager
    Trat

Je kunt bij ‘instellingen > geluiden’ toch gewoon trillen uitzetten?

Bijdrager
    lalalala

Ja, snap ik. Maar dit is dus niet automatisch te regelen zodra ik hem in de lader stop?

Irritant om elke nacht het trillen uit te zetten, en ’s ochtends na t wakker worden weer aan…

Bijdrager
    mattiman

Mijn 3G blijft ook gewoon trillen als hij aan de lader hangt… Altijd zo geweest.

Bijdrager
    Yggdrasil

Mijn iPhone 4 trilt wanneer hij synchroniseert in zijn dock, als ik ‘m insteek. Ook als ik gewoon de USB kabel instop om ‘m op te laden.. Lijkt me gewoon normaal.

Bijdrager
    Huibregt

Ook mijn 3G is nog altijd blijven trillen als hij aan de lader hangt, dus dat is volgens mij niet iets wat nieuw is bij de 4.

Bijdrager
    Jens

@Niiiiiickk, volgens mij wil de topicstarter dat de iPhone niet trilt (bv. als iemand hem belt) wanneer het apparaat al een tijdje in het dockingstation/lader zit (= na synchronisatie).

Ik heb net even een kleine test gedaan. iPhone 3GS ingestoken, geluid aangezet, gebeld = trillen. Daarna iPhone op stille stand gezet, gebeld = trillen. Volgens mij is de enige manier om van je trillen af te geraken, de trilfunctie in je instellingen uitzetten zoals Trat al aanhaalde.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.