4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

IPhone 4 , traag .

Ik heb de laatste tijd vaak klachten over mn Iphone 4/ Vodafoon netwerk .

Regelmatig gebeurt het dat men mij belt , telefoon gaat niet over maar 1 minuut later wordt ik door mn voicemail gebeld dat ik ben gebeld … , ook vind ik het laden van pagina’s steeds vaker erg lang duren .Mijn snelheid zou max 7.2Mbit/sm moeten zijn

Is er een goede snelheids test site voor op je mobiel ?

Kan ik in mn IPhone nog bepaalde instellingen controleren voordat ik met Vodafoon hier mee in contact ga ?

Thx

Bijdrager
    stavos

Voor snelheidstesten van je internetverbinding: speedtest.net

Ga voor jezelf eens na op welke locaties het gebeurt, of er een patroon in zit en hoe je gemiddelde verbinding met Vodafone is. En als het de laatste tijd veel gebeurt, wat is er dan veranderd ten opzichte van de periode ervoor waar je de klachten niet had?

Bijdrager
    ramrod

Thx ,

mn snelheden zijn 5.68Mbps en 1.7 Mbps en een ping van 77ms , lijkt me goed ?

Heb het idee dat het in het begin ,vooral het laden van pagina,s een stuk sneller ging , nu vaak wachten ,soms 30 seconden .in mijn gewoontes is verders niets gebeurd wat dit beïnvloed zou kunnen hebben

Bijdrager
    Stirf

Het schijnt dat Vodafone problemen heeft met zijn netwerk, maar dat nog niet openbaar heeft gemaakt. Dit kwam ik tegen, maar ik weet niet of dat bij jouw van toepassing is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.