7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    RikL

iPhone 4 synchroniseren met Dock

Hey allen,

Nu ik een dock gebruik om mijn iPhone 4 te synchroniseren met m’n iMac, wil ik mijn iPhone eigenlijk altijd in de dock laten, zodat ik makkelijk alle inkomende berichten kan zien, en dat ik heb niet op m’n bureau hoef te leggen (en daarmee wat krasjes voorkom).

Alleen, elke keer nadat ik een bericht o.d. binnen krijg, pak ik m’n iPhone, lees ik het en plaats ik hem weer in m’n dock. Maar dat betekent dus dat de iPhone elke keer weer gaat synchroniseren met iTunes.

Is er een mogelijkheid om de iPhone niet meer te laten synchroniseren, als dat bijvoorbeeld die dag al gebeurd is? Of moet ik dat dan echt manueel gaan doen?

Thanks alvast!

Edit; Het gaat dus om zo’n dock, mocht dat niet duidelijk zijn!

Bijdrager
    RikL

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, dat kan:

Je kan nadat je klaar bent met synchroniseren in iTunes in de voorkeuren onder Apparaten aangeven ‘Voorkom automatische….”

Bijdrager
    RikL
    Hansi2124 op 27 februari 2012

Ja, dat kan:

Je kan nadat je klaar bent met synchroniseren in iTunes in de voorkeuren onder Apparaten aangeven \’Voorkom automatische….”

Perfect, dank is groot!

Bijdrager
    Hansi2124

:thumbsup:

Geblokkeerd
    Bento

:thumbsup:

Bijdrager
    iep

Daarbij dient dan wel opgemerkt te worden dat je daarmee de synchronisatie op handmatig zet. Die optie uitzetten betekent dus dat je handmatig moet syncen (kan vanuit iTunes, kan vanaf je iPhone in Instellingen).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.