6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Raoul Duke

iPhone 4 start niet meer op na update naar 7.0.6

Titel spreekt voor zich… effe wat meer info: de iPhone stond op 99% bij het updaten en hij was ook niet aan het opladen.
    Nu kan ik hem zelfs niet meer opstarten via de DFU mode!! Hij blijft zelfs hangen in dfu modu denk ik…
    Is geen jailbreak trouwens!

Iemand ideeĆ«n? Ook krijg ik foutboodschap (9) in iTunes…. Wat een geklooi soms met die iPhone 4; mss ligt het aan de batterij maar aan de andere kant, hij start deels op in dfu mode (apple logo met vooruitgang-balk waar niets op tevoorschijnkomt) maar dan niets…

Iemand idee? Ik ga hem nu uurtje aan de oplader hangen (u never know)

Bijdrager
    Beech

Je moet ‘m ook altijd aan de lader hangen als je een update uitvoert.

Bijdrager
    Raoul Duke

Neen, je kan/mag updaten als je minstens 50% batterij hebben dacht ik. En waarom zou het Ć¼berhaupt ook kunnen, updaten zonder dat hij aan de oplader hangt, als het niet mag? Dan zouden ze dit toch mogen melden?

Nu goed ja, heb wel de indruk dat het daardoor komt. Nog steeds niet opgelost…

Bijdrager
    Raoul Duke

Ondertussen binnen gestoken bij een herstelservice… Hoop echt dat ik er een jaar mee kan doen zodat de iPhone 6 kan aangeschaft worden (tenzij ie weer 100 EUR duurder wordt)

Bijdrager
    mtersteege

Ik had op mijn 5s gisteren denk ik zo’n 30 a 40 procent batterij over. Updaten ging probleemloos. Heb al een tijdje niet de melding gehad dat de iPhone aan de lader moet hangen. Wellicht alleen bij grotere updates, dat er soort van bereking wordt gemaakt of het gaat lukken met de huidige capaciteit?

Bijdrager
    Raoul Duke

Mja, waarschijnlijk…

Ondertussen weet ik meer nieuws: hoogstwaarschijnlijk gaat het om een defect moederbord. Herstellingskost (indien het te herstellen is), 120 EUR + wachttijd van 3 tot 5 weken.
    Ga ik dus niet doen (na het lezen van topics die me dit afraden eigenlijk) en ga dus voor een nieuwe 4S waar ik dan ipv een jaar, 2 jaar mee moet doen

Was eigenlijk van plan te wachten op de iPhone 6, maar zal eerder de versie die erna komt, worden…

nu goed, een defect moederbord kan gebeuren zekers :s beetje jammer wel!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.