9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mich

iPhone 4, slecht hoorbaar voor andere persoon!

Oké, heb sinds kort een iPhone 4 op 4.1.
    Iedereen die ik opbel of mij opbelt klaagt dat die mij niet goed hoort. Maar als ik via de skype app de test call doe, dan is er geen probleem, en als ik via de speaker bel is er ook geen probleem.
    Mijn broer is nog op 4.0.2 en heeft hier geen last van.
    Nu is de vraag: zijn er hier nog mensen die hier last van hebben, al dan niet op 4.1? Het is een Franse, dus ligt nogal moeilijk met garantie.

Bijdrager
    FloorvN

nej totaal geen probleme !:P
    ik bel zo vaak met mijn iPhone 4 met 4.1 naar mijn pa die heeft nog 4.0.1:P
    ik zou zeggen ff in iTunes herstellen !!:P

Bijdrager
    Yeti
    Bijdrager
    Mich

Pff, fantastisch!
    Woon in België, Dit bestaat niet zeker in België voor buitenlandse phones?…

Bijdrager
    Yeti

In de reacties staat een hoop informatie, moet je gewoon even cmd+f en dan zoeken op ‘belg’.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Garantie heb je nu overal, niet meer alleen Frankrijk. Check iphoneclub.nl, ze hebben er laatst een artikel over geschreven.

Oei dat stond hierboven ook al, en dit berichtje kan ik blijkbaar niet meer verwijderen.

Bijdrager
    Thoomas

Is een bekend probleem:

http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/iphone/f31/problemen/70331-iphone-4-microfoon-probleem.html
    http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=11888444

Zelf heb ik er ook last van, als ik iets via de microfoon via de Dictafoon app opneemt, werkt alles prima, maar als ik een video opneem met de Camera app, hoor ik een hoop ruis. Het heeft dus iets te maken met de noise-cancelling microfoon bovenop.

Bijdrager
    Mich

Blijkbaar dus een hardware probleem? Great, mag ik naar NL komen om hem binnen te geven bij Apple ASP in Goes. Heb mijn 3GS in de tijd ook paar keer moeten laten vervangen! Begin er wel stilaan genoeg van te krijgen! Danku Apple!

Bijdrager
    Mich

Oké, voor de belgen onder ons. Heb mijn iPhone vandaag binnengebracht bij ARC in Dilbeek, en zij brachten mij het heugelijke nieuws dat zij ook buitenlandse iPhone’s mogen vervangen onder garantie!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.